zondag 30 augustus 2015

Kiko Creamy Stick Highlighter 100


Highlighter is een product dat ik echt prachtig vind. Ik draag het niet heel vaak, maar dat komt misschien ook wel omdat ik dé perfecte highlighter nog niet heb gevonden. Een creamy highlighter had ik nog niet dus toen ik deze Radiant Touch Creamy Stick Highlighter zag in de kleur 100 met 50% korting kon ik hem niet laten liggen.



De verpakking vind ik echt prachtig. Het mat zwarte doosje oogt heel chique en geeft een luxe gevoel. Maak je het doosje open dan heb je een stick in handen met tien gram product erin, daar kun je wel een tijd mee vooruit. 



 Nummer 100 is een warme, gouden highlighter.




De kleur op je mijn huid is niet echt goud te noemen. Het is een warme, gele tint zonder glitters, maar wel met een geweldige glans. Heel erg mooi! Ondanks dat het een warme kleur is denk ik wel dat het veel mensen goed zal staan en kun je het combineren met verschillende kleuren blush.


 De kleur is heel makkelijk uit te blenden (dat heb ik op bovenstaande foto niet gedaan). De highlighter voelt zacht aan en geeft een natuurlijk effect.


Wauw wat is deze highlighter mooi, geweldige glans en heel zacht. Extra leuk vind ik de luxe ogende verpakking, waardoor ik het idee heb dat ik een duur product in handen heb.

Kiko Creamy Stick Highlighter is te koop bij Kiko op Amsterdam Centraal, Kiko Amstelveen en de webshop voor €8,40 maar ik wist hem te scoren voor €4,20.

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige highlighter! Ik werk zelf liever met een poeder, maar deze ziet er erg mooi uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie highlighter is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.