vrijdag 11 september 2015

Lush Angles On Bare Skin


Er zijn nog steeds heel veel mensen die make-up gebruiken, maar hun gezicht niet twee keer per dag wassen. Terwijl dat voor mij sinds groep acht zó normaal is. Ik gebruikte altijd gezichtsschuim van Kruidvat, maar toen ik een testertje kreeg van Lush Angles On Bare Skin vond ik het leuk om mezelf eens te verwennen en er een full size verpakking van te kopen.


Ik heb een verpakking van 100 gram, mat zwart en het materiaal is hergebruikt. Wat heel fijn aan Lush is, is dat alle producten dierproefvrij zijn en het wordt gemaakt met zoveel mogelijk verse ingrediënten. In dit geval zitten er ook geen conserveringmiddelen in. Doordat het een reiniger is zonder water is dat niet nodig. Je voegt zelf een beetje water toe in je handen als je het gebruikt. Officieel is dit product drie maanden houdbaar, maar als je ervoor zorgt dat er echt geen water in het potje komt, kun je de datum nog wel een beetje rekken.

Neem een klein beetje in je hand en meng dit met water tot een pasta. Masseer zachtjes in en spoel af met lauwwarm water.



Angles On Bare Skin zorgt voor een gelijkmatige teint, vermindert roodheid en verbetert de gezondheid en het uiterlijk van je huid.



Het product lijkt in eerste instantie vrij droog omdat er dus geen water is toegevoegd. Gelukkig is dat dus op te lossen door je gezicht goed nat te maken en wat water toe te voegen in je handen. In het begin vond ik het een beetje gek om die stukjes lavendel over je gezicht te wrijven, maar het geeft wel een lekker scrubbend effect en het ruikt ook nog eens lekker. In principe is dit een product voor iedere dag, maar mocht je echt een hele gevoelige huid hebben dan zou ik een beetje oppassen omdat het dan te hard (door de lichte scrub) zou kunnen zijn.





Ik vind het heel prettig om te gebruiken. Als je haast hebt misschien niet ideaal omdat het iets meer tijd dan gemiddeld kost om alles weer van je gezicht af te wassen. Toch heb ik het er echt voor over omdat ik het een fijn idee vind dat het heel natuurlijk is. Daarnaast voelt mijn huid lekker zacht, ruikt het naar lavendel en lijkt het ook iets minder rood. Je kunt het trouwens ook als douchegel gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Lush Angels On Bare Skin 100g is te koop bij Lush voor €9,90.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.