maandag 14 september 2015

Essence Happy Girls Are Pretty - Multi Colour Blush


Er ligt weer een nieuwe Essence limited edition in de winkel genaamd 'Happy Girls Are Pretty'. Een hele lieve collectie met mooie pastelkleuren. Met de herfst in het vooruitzicht nam ik niet heel veel mee, maar de prachtig ogende blush kon ik niet laten liggen.


Stralende wangen! De multi colour blush met schattig breipatroon in licht rosé verzekert je van mooie, lichtroze wangen. Het schattige hartreliëf is een ware eye-catcher. Geeft een prachtig accent aan je look! Verkrijgbaar in 01 you sweeten my day!.
Prijs: € 2,99

Mag ik gelijk even kritisch zijn, vinden jullie dit een 'licht rosé' tint? Rosé doet mij toch echt aan een andere kleur denken, maar oké.


Gelukkig neemt dat niet weg dat de blush er prachtig uitziet, je zou bijna denken dat het een blush is voor een Valentijns collectie. De buitenste kleur is licht roze en het hart is wat donkerder roze.





En dit zijn de swatches. Boven het lichtste deel, midden het hart en onder de kleuren gemengd. Het pigment valt zo eigenlijk een beetje tegen, daarnaast vind ik de lichtste kleur eigenlijk té licht. Ook zie je hier goed dat de blush vrij poederig is.


En hier te zien op mijn wang. Gelukkig pakt de blush op mijn wang iets beter uit dan op de swatches op mijn arm. Het geeft een vrij fris natuurlijk blosje zonder glitters, best mooi vind ik.



De naam van deze limited edition vind ik erg leuk, de blush is mooi vormgegeven en de kleur vind ik ook wel mooi. Persoonlijk houd ik iets meer van warmere blushes met een glans, maar deze is zeker niet verkeerd. Ondanks dat de swatches wat mij betreft een beetje tegenvielen, vind ik dat het op de wang beter uitpakt en geeft het toch een lief blosje.

Essence Happy Girls Are Pretty Multi Colour Blush is t/m half oktober bij Kruidvat en Trekpleister verkrijgbaar in Nederland en in november bij Kruidvat in België voor €2,99. 

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.