woensdag 28 oktober 2015

Therme Bulgarian Rose Body Butter


Vandaag een review over de body butter uit de Bulgarian Rose lijn. Bij onder andere Mascha van Beautygloss kwam er al een gesponsorde video voorbij, maar mijn review is zeker niet gesponsord (dat mocht ik willen). Ik heb al verschillende soorten gebruikt van Therme en dit is mijn vijfde soort geloof ik.



Zo zien de verpakkingen van Therme eruit. Ik vind ze heel mooi, het ziet er echt een beetje uit alsof het gewoon van een spa komt. 


De Bulgarian Rose Body Butter bestaat uit rozen en cranberry. Therme noemt het zelf een 'elegante en verleidelijke' geur en daar kan ik me best goed bij aansluiten. Bulgarian Rose is niet een standaard ouwelijke rozengeur, maar iets jonger en frisser. Ik had verwacht dat de cranberry best duidelijk naar voren zou komen, maar dat vind ik niet het geval. 


De boter is lekker stevig, je kunt de pot gerust op zijn kop houden, maar het trekt wel lekker snel in. Het is heel verzorgend en maakt je huid echt zacht.



Zoals altijd ben ik heel tevreden over Therme Bulgarian Rose Body Butter. Voor een voedende bodybutter trekt het echt snel in, de geur vind ik lekker fris maar toch een beetje zoet en de verpakking vind ik heel erg mooi. Aanrader!


Therme Bulgarian Rose Body Butter is te koop bij de drogist voor €9,29 (250 gram).

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.