maandag 26 oktober 2015

Favoriete lipproducten - Essence, Babylips & Make Up Revolution


Speciaal voor dit artikel heb ik mijn drie favoriete lipproducten erbij gehaald. Kiezen vond ik in dit geval eigenlijk niet heel moeilijk, want het zijn er echt drie die ik regelmatig gebruik. Een lippenbalsem met een tintje, een iets transparantere lipstick en een oranje/bruine lipstick. En dat allemaal onder de €3,99 per stuk.




Swatches op het eind van het artikel.

Babylips Vitamin Shot Orange Burst





Meer dan een maand geleden kocht ik alle drie de Babylips uit de Vitamin Shot lijn. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat dit mijn favoriet zou worden, maar ik gebruik deze toch echt elke dag. Orange Burst ruikt heel fris naar sinaasappel, verzorgt mijn lippen goed en zorgt voor een mooi subtiel oranje kleurtje. Niet heel makkelijk verkrijgbaar, maar bij DA drogist en Etos zou je ze tijdelijk moeten kunnen vinden.

Essence Sheer & Shine lipstick 03 BFF




Essence Sheer & Shine lipsticks kocht ik in augustus en sindsdien gebruik ik deze regelmatig. Nude/roze kleuren staan mij vaak niet zo goed, maar omdat deze iets transparanter is kan ik hem wel hebben vind ik. De lipstick voelt heel zacht, bijna verzorgend aan. Ruikt lekker zoet en geeft een subtiele mooie glans. Blijft niet super lang zitten, maar je smeert dit product heel makkelijk bij zonder spiegel. Verkrijbaar bij Kruidvat.



 Make Up Revolution Treat




Treat van Make Up Revolution vind ik misschien wel de mooiste van het stel. Make Up Revolution is sinds kort te koop in Nederland (Waddinxveen, Den Bosch, Amsterdam, Hengelo en nog 21 andere plaatsen) en verkoopt onder andere heel goedkope lipsticks. Dit is een bruin/oranje/roze kleur, beetje terracotta-achtig, dekt fantastisch en heeft geen geur. Deze lipstick verzorgt niet, maar droogt ook zeker niet uit. Voor nog geen twee euro echt een geweldige lipstick.

Swatches en prijzen


Van boven naar beneden: Babylips Vitamin Shot Orange Burst €3,99, Make Up Revolution Amazing Lipstick Treat €1,99, Essence Sheer & Shine lipstick 03 BFF €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.