zaterdag 24 oktober 2015

Miss Sporty Lasting Color Gel Shine - 553 & 554


Ik had voor mijn doen al een hele tijd geen nieuwe nagellak gekocht en eigenlijk was ik ook wel toe aan wat mooie herfstkleuren. Toen ik van Miss Sporty dan ook de nieuwe Lasting Color Gel Shine serie zag met twee hele mooie kleuren nam ik ze mee.



Het leek de afgelopen tijd echt een trend te zijn: nagellak met een gel finish zonder zo'n speciale lamp nodig te hebben om de lak uit te laten harden. Miss Sporty bracht daarom deze lijn uit voor glanzende en stevige nagels met een perfecte dekking.

Nummer 553



Foto: beautybydiede Instagram

Prachtige roestbruine kleur, een soort terracota kleurtje. Ik vind dit echt een hele mooie herfstkleur, maar zeker niet voorspelbaar of standaard. Op deze foto draag ik twee laagjes en dan dekte het prima. Uiteindelijk bleef deze kleur zo'n drie dagen zonder chips zitten.

Nummer 554



Foto beautybydiede Instagram

Misschien iets minder verrassend dan de vorige kleur, maar zeker niet minder mooi vind ik. Een klassieke bordeaux/wijn rode kleur. Op deze foto draag ik twee laagjes en deze blijf vier dagen zonder chips zitten.



Eerlijk is eerlijk, tien dagen blijven deze nagellakken niet zitten. Maar drie à vier haalt Miss Sporty wel. Voor mij persoonlijk is dat erg lang en ben ik dan ook zeker erg tevreden. Nummer 53 vind ik een prachtige, unieke herfstkleur en nummer 54 is een mooie tint die iedereen eigenlijk in zijn stash zou moeten hebben. Ja, ik ben zeker heel erg blij met deze twee mooie lakjes.

 Miss Sporty Lasting Color Gel Shine is te koop bij Etos voor €2,49 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.