donderdag 22 oktober 2015

Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick - 060 Marry Berry


Ik heb dit product al tijden liggen, maar omdat ik mijn blog even op een laag pitje had gezet heb ik er niet eerder over geschreven. Vandaag eindelijk een review over Catrice Shine Appeal Fluid lipstick. 





Van de verpakking kan ik eigenlijk alleen maar enthousiast worden. Het deed me onmiddellijk denken aan de verpakking van Dior. 



Voor de mensen die het concept van een 'fluid lipstick' niet kennen even een korte uitleg. Een fluid lipstick is geen lipgloss, maar ook geen lipstick. Eigenlijk is het gewoon een vloeibare lipstick. Intense kleur, zonder het geplak van een lipgloss, maar wel met een mooie glans. 



Ik kocht de kleur 060 Marry Berry omdat ik persoonlijk erg houd van donkere, paarsachtige kleuren. Bij een aantal andere review las ik dat de kleur bij hen niet echt paars uitviel, maar meer aan de roze kant was. Bij mij is het wel echt paars zoals in de huls en daar ben ik blij mee. Ik heb deze kleur natuurlijk niet voor niets uitgekozen.

Kijken we naar de swatch dan zie ik inderdaad een gepigmenteerde kleur met een mooie glans. En toch, ben ik niet tevreden met het product. Een vloeibare lipstick 'hoort' eigenlijk gewoon niet te plakken en dat doet deze helaas wel. Daarnaast vind ik dat dit product erg op de lippen ligt, waardoor je makkelijk uitschiet. 


De verpakking vind ik dus heel mooi luxe ogen en de kleur is goed. Het is alleen totaal niet wat ik ervan verwachtte. Het is geen mooie fluid lipstick, maar gewoon een goed dekkende lipgloss. Jammer, want ik hou niet zo van dat geplak.

Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick is te koop bij Kruidvat voor €3,99.

1 opmerking:

  1. Ik heb deze - tegen al mijn principes in - in de winkel even op mijn lippen geswatcht. Normaal doe ik dat nooit maar ik was erg aan het twijfelen over deze. Hij ziet er prachtig uit in de huls en op de swatch, maar op mijn lippen vond ik het echt niet mooi. Hij brengt slordig aan, glanst belachelijk hard en is niet overal even dekkend te krijgen! :-) Deze wordt het dus niet voor mij, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.