zaterdag 9 januari 2016

Catrice Treasure Trove lipstick Caviar and Champagne


Elf weken geleden plaatste ik een preview foto op Instagram van de collectie Treasure Trove van Catrice. Inmiddels ligt deze collectie in de winkel en ik moet zeggen dat het lang geleden was dat ik zo enthousiast was over een limited edition. Ik heb zelf de blush en een lipstick in de kleur Caviar and Champagne, die ik vandaag kort review.




De verpakking is niet helemaal hetzelfde vormgegeven als bij de vaste collectie. De huls is goud gekleurd en er zijn verschillende formaten sterretjes opgedrukt. 

De kleur is erg lastig te omschrijven. Het is een soort gedempte koraalkleur, maar je zou het ook oranje, rood kunnen noemen. De kleur is glanzend, maar wel vrij droog en trekt bij mij na enige tijd helaas in de lijntjes.

Ik vind de hele collectie is zoals ik al zei ontzettend mooi vormgegeven. De kleur van de lipstick vind ik heel mooi, omdat het wat gedempter koraal is. Ik zou zeker even kijken bij de Catrice schappen van Kruidvat, want er zit vast een product bij dat jij mooi vindt.




Catrice Treasure Trove is te koop bij Kruidvat in januari 2016, Caviar and Champagne kost €3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.