woensdag 6 januari 2016

Bee Natural Pomegranate


Hebben jullie een Kruidvat extravoordeelkaart? Ik kom regelmatig bij het Kruidvat en maak dan ook gebruik van die kaart. Met het nieuwe jaar kreeg ik in mijn mailbox een extra aanbieding waarbij ik zonder punten in te leveren een GRATIS Bee Natural lipbalm Pomegranate kon halen. Vandaag een review.


Bee Natural lipbalsem biedt 100% natuurlijke lipverzorging op basis van bijenwas. Bijenwas is heel erg zacht en ontzettend hydraterend en heeft ook nog een natuurlijke UV-bescherming. Ook zitten er in dit product geen kleurstoffen.



Naast de geur pomegranate zijn er ook nog twee andere geuren: mango en acai berry. Ze hebben allemaal een andere kleur streep op de verpakking, maar alle soorten zijn gewoon transparant.




De balsem is heel compact en met een draaiwieltje kun je het product omhoog draaien. De geur vind ik heel mild, maar wel licht zoetig. Op je lippen merk je niet meer dat het pomegranate is. Wat ik verder opvallend vind, is dat het een vrij harde balsem is. Dat is anders dan bij een 'normale' Labello bijvoorbeeld.




Ik vond het super leuk om dit product via de voordeelkaart gratis te kunnen testen. Het is een hele prettig basic balsem met een lekkere geur en doet zijn werk goed. Het laat geen velletjes achter, maar zorgt gewoon voor mooie, gezonde lippen.

Bee Natural is te koop bij Kruidvat voor €2,79.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.