zondag 3 januari 2016

Philosophy renewed hope in a jar


Philosophy's hope in a jar moisturizer heeft zeventien awards gewonnen en elke 60 seconden wordt er een potje verkocht. Sinds mei 2015 is Philosophy renewed hope in a jar verkrijgbaar en toen ik deze kreeg voor mijn verjaardag, kon ik niet wachten om hem te gaan gebruiken.




Speciaal voor de feestdagen is dit potje in een hele mooie verpakking uitgevoerd.



Philosophy belooft de drie meest voorkomende huidwensen van vrouwen na te komen.

'Een zachte, frisse, gladde huid met het comfort van directe hydratatie die de hele dag aanhoudt.'
Dit is het punt dat Philosophy wat mij betreft het beste nakomt. Na gebruik voelt mijn huid ontzettend zacht en glad aan en het geeft echt een super fris gevoel. Dat frisse gevoel komt, als je het mij vraagt, vooral door de lekkere geur. Lekker fris, licht zoetig, maar toch neutraal.

'Een verfijnde huidstructuur met zichtbaar kleinere poriën en fijne lijntjes die bijna weggevaagd zijn.'
Eerlijk, hier merk ik minder van. Lijntjes heb ik (nog) niet echt en zichtbaar kleinere poriën is bij mij nog niet het geval. Misschien moet ik hem daarvoor nog langer gebruiken dan dat ik al doe. Dit product verstopt mijn poriën in ieder geval niet.

'Het opnieuw verkrijgen van energie, gezonde kleur en glans.'
Over dit punt ben ik erg tevreden. Mijn huid voelt heel gehydrateerd aan, maar trekt wel snel in en daarnaast 'straalt' mijn huid ook echt.





Renewed hope in a jar is zeker meer dan een crème uit de drogisterij. Het potje geeft mij een luxe gevoel en door de geur en de glans wil ik maar blijven smeren. Ik vind dat het mijn huid echt oprecht mooier maakt en mijn huid goed hydrateert. Ik had nog nooit eerder een 'duurdere' gezichtscrème gebruikt, maar ik ben heel blij dat mijn ouders dit cadeau hebben gegeven.


Philosophy renewed hope in a jar is te koop bij de parfumerie voor €56,95 VOOR 60 MILLILITER, mijn potje is 15 milliliter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.