woensdag 30 december 2015

Mijn 6 budget favorieten van 2015


Hoi, vandaag ga ik jullie laten zijn wat mijn favoriete producten waren van  heel 2015. Dan bedoel ik dus voornamelijk producten die ik al een lange tijd gebruik en die ik zeker kan aanraden aan anderen.


Oké, laat ik beginnen met mijn favoriete parfum van dit jaar. In 2015 heb ik Elizabeth Arden Sunflowers ontzettend veel gedragen. Zelfs zoveel dat ik het hele flesje opgemaakt heb. Het is een vrij warme geur die voornamelijk bestaat uit zonnebloem en hout soorten en dat vond ik een hele verrassende combinatie. Sun Flowers is vrouwelijk, warm, maar toch fris. Heel erg lekker dus en als ik hem nog eens tegen kom, ga ik denk ik wel een nieuwe halen.

Elizabeth Arden Sunflowers Eau De Toilette Spray is te koop bij verschillende drogisterijen voor €9,99 (50 milliliter).




Op het gebied van make-up heb ik dit jaar eigenlijk maar één nieuw ding ontdekt en dat is de Kiko Creamy Stick Highlighter in de kleur 100 Gold. Gold is een prachtige, warme highlighter die bijna iedereen mooi staat. Het geeft echt een geweldige glans en voelt heel zacht aan.


Review Kiko Creamy Stick Highlighter
Kiko Creamy Stick Highlighter is te koop bij Kiko op Amsterdam Centraal, Kiko Amstelveen en de webshop voor €8,40 (10 gram).




Wat betreft nagels heb de kleur Too Too Hot van Essie gekozen. Dit is mijn meest gedragen kleur in heel 2015 en is geschikt voor ieder seizoen. Klassiek rood vind ik mooi met de feestdagen, maar ook in de zomer staat het heel mooi. Deze kleur van Essie blijft goed zitten en dekt in één laagje. Geweldige kleur en top kwaliteit!

Essie Too Too Hot is te koop bij de drogist voor €9,99 (13,5 milliliter).




Als ik kijk naar lichaamsverzorging dan kan er maar één product favoriet zijn en dat is Kruidvat bodymilk spray aloe vera. Zoals de naam al zegt is het een bodylotion, maar dan in spray vorm en daardoor werkt het ontzettend snel. Je verdeelt het over je lichaam daar te sprayen, smeert het uit en het trekt ontzettend snel in. Ideaal voor mij als ik onmiddellijk mijn strakke spijkerbroek aan wil trekken. De spray ruikt heel lekker fris naar arganolie en aloë vera en verzorgt mijn huid echt goed.

Review Kruidvat bodymilk spray aloe vera
Kruidvat aloe vera bodymilk spray is te koop bij Kruidvat voor €3,29 (190 milliliter).




Een tool waarvan ik nooit had verwacht dat dit zo'n grote favoriet zou worden is de originele beautyblender. Deze kreeg ik eind 2014 van een vriendin, alleen ik gebruikte hem toen te kort om hem echt als favoriet van het jaar te bestempelen. Nu gebruik ik het dus al meer dan een jaar iedere dag en nog steeds ben ik er meer dan tevreden mee. De beautyblender is nat en droog te gebruiken en werkt heel prettig om concealer mee aan te brengen. Het geeft een heel mooi, natuurlijk resultaat en werkt lekker snel.

The Original Beautyblender is te koop bij o.a. Douglas voor €19,95.



En dan tot slot, een product van Lush. 2015 is sowieso het jaar waarin ik Lush ontdekte en dan bedoel ik specifiek Lush Tea Tree Water. Ik begreep eigenlijk nooit zo heel goed waarom ik een toner nodig zou hebben, maar daar kom ik nu helemaal op terug. Doordat het in spray vorm is uitgevoerd is het heel verfrissend en de tea tree helpt tegen onzuiverheden. Ik gebruik dit product altijd onder mijn gezichtscrème en ik merk echt dat die dan veel sneller intrekt. Het begint nu een beetje op te raken, maar zodra het leeg is ga ik zeker een nieuwe kopen. Top product!

Review Lush Tea Tree Water
Lush Tea Tree Water is te koop bij Lush voor €6,95 (100 gram).

Bedankt voor het lezen en ik wens jullie allemaal een heel mooi 2016!

Ook leuk om te lezen:


Leuk feitje, al mijn favoriete producten uit 2013 én 2014 gebruik ik nog steeds regelmatig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.