woensdag 6 februari 2013

Shoplog Only Douglos en meer

Edit: wat ben ik onwijs blij met jullie, vandaag meer dan 80 bezoekers. Ik vind dat een hele prestatie na een week. En dat allemaal dankzij jullie! Jullie zijn geweldig.(Sorry voor de kwaliteit van de foto's. Het was vrij donker toen ik ze maakte.)
 
Afgelopen week heb ik geshopt in Nijmegen met mijn lieve nichtje. Daarnaast heb ik nog een bestelling gedaan bij H&M. Ik kocht 2 truien, een bronzer, bodybutter en een lipbalsem. Ben je benieuwd naar wat ik heb gekocht? Klik dan even verder voor mijn mini shoplog.

Allereerst deed ik online een bestelling bij H&M. Ik zocht nog een basic, comfortabele trui voor weinig geld. En ja, die heb ik zeker gevonden! Het is een simpel, lichtroze model met aan de binnenkant badstof, het zit heer-lijk. Vanaf de buitenkant zie je dat gelukkig helemaal niet. Ik ben er enorm blij mee en voor 5,00 euro is dat denk ik een hele goeie aankoop geweest :).


Ook heb ik iets bij Only gekocht. Eigenlijk kom ik nooit bij Only. Maar omdat ik met mijn lieve nichtje was gingen we er toch even heen. En wat ben ik blij dat ik er geweest ben! Ik vond een prachtige, koraalroze trui met een soort van studs op de schouders. (Mochten jullie het nog niet weten, studs zijn op het moment enorm in.) De trui kost 34,95 euro.


Nadat ik bij de Only was geweest liepen we even een van mijn favoriete winkeltjes in. Daar kocht ik 2 produten in de sale. Een bronzer uit de kerstcollectie en een mini bodybutter.

De bronzer uit de kerstcollectie heeft een prachtige shimmer en een heel mooi patroontje. Het is een soort zonnetje. Ik zou hem bijna niet aan willen raken, maar dat zou zonde zijn. De bronzer kost 4,99 in de sale.


Ook kocht ik een bodybutter. Het is een zachte boter in de geur Moraccon Rose. Ruikt heerlijk fris naar (Marokaanse?) rozen en voed je huid zoals altijd perfect. (Over butters van de Bodyshop is gisteren een artikel online over komen mocht je benieuwd zijn.) De bodybutter kost 2,49 in de sale.


 Als allerlaatst liep ik nog even de Douglas binnen. Ik ging naar binnen met een doel. Ik wilde namelijk nog een Balmi lipbalsem kopen. Ik had er al in de geur Coconut, maar helaas, die was bijna op en dus ging ik deze keer voor Bosbessen. (Ben je benieuwd, kijk dan even morgen op de site, dan staat er een review online.) Balmi kost 4,95 per stuk.


Zo, dit is alles wat ik heb gekocht. Het is niet zoveel, maar wel even de moeite waard om te laten zien dacht ik.

Q: Zouden jullie vaker een (mini) shoplog willen zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.