zondag 2 juni 2013

Balmi Introduces The Cube Rasberry Flavour


Als je me al langer volgt weet je dat ik dol ben op Balmi. Balmi staat bekent om de ronde bolletjes met daarin een lipbalsem. Ik had al een ronde kokos variant en een bosbes. Nu zijn er ook vierkanten Balmi's en ook deze zien er super cute uit. Kijk mee voor een review!






De ronde Balmi's zaten in een vierkant doosje. Deze vierkante Balmi zit in een 'normale' verpakking.


Op de achterkant staat wat informatie in het Engels. En, je ziet de vorm al. De balm zelf is niet vierkant maar puntig, een kegelvorm. Dat is natuurlijk wat anders dan rond, maar ook heel handig.



Wat je op de foto niet ziet, maar wat er wel is, is een touwtje. Het idee erachter is, is dat je hem aan je mobiel kan hangen. Tja, een beetje ouderwets gedacht is het wel. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat gebruiken. Ik heb het er dus maar afgehaald.



De verpakking vind ik zo origineel. Rond was al heel leuk, maar dit is ook geweldig. Ik vind dit niet per se leuker, maar ook dit heeft wat. De tekst Balmi op de deksel is simpel, toch ziet het er totaal niet cheap uit.


Het puntje werkt handig. Je kunt zo in één keer je boven- en onderlip doen. Het puntje pas precies tussen je lippen waardoor het heel makkelijk gaat.

Ik houd onwijs veel van frambozen en dus koos ik natuurlijk voor de geur framboos. De geur is nog lekkerder dan verwacht. Ontzettend zoet, maar echt framboos. Ik ben verliefd op deze geur jongens. Ik voel een nieuwe favoriet aankomen hoor!




En dan eigenlijk het belangrijkste, wat ik door de geweldige verpakking bijna vergeet. Werkt het?... Ja, het werkt zeker! Er zit vitamine E, Shea Butter en Jojoba Oil in. Balmi is niet vettig, maar zeker wel verzorgend. Door de geur blijf ik maar smeren, want ik vind het echt goddelijk :).


Balmi lip balsems zijn te koop bij Douglas in verschillende geuren voor 4,95 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.