zaterdag 1 juni 2013

Nieuwe H&M accesoires en make-up producten





Ik ben dol op H&M kleding. Nou keek ik afgelopen week op de site en ik zag nog veel meer dan leuke kleding. Geweldige tassen, telefoonhoesjes, nagellak en meer. Ontzettend leuke hippe dingen die ik graag met jullie wil delen.


Alles is op www.hm.nl te koop.



Deze geweldige schoudertas vind ik echt mooi. Het is een klein model en voor 9,95 perfect op vakantie.


Een roze IPad-case. Hij is natuurlijk ontzettend simpel maar onwijs leuk. Het is echt zo'n perfect roze kleur.


Een leuk nagellakje. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van topcoats, maar deze ziet er toch echt mooi uit.



Dan heeft H&M ook vijf prachtige kleurtjes lipstick. Deze bovenstaande kleurtjes vind ik het mooist. Een nude kleur en een hele mooie roze.


Een super leuk toilettasje. Ombre is natuurlijk altijd goed.




Deze kleur vind ik vooral heel erg mooi en het model, ik weet niet wat het is, maar ik vind hem geweldig.



Dit hoesje is heel apart. Ik ben normaal gesproken totaal geen fan van rood maar in combinatie met roze vind ik het wel wat hebben.


De nagelstickers in ombre heb ik zelf ook. Ik heb ze nog niet gebruikt maar ze zien er prachtig uit. Ook nog in roze/geel uitgevoerd en wit met zwarte stippen.



Body splash kan niet ontbreken in de zomer. H&M heeft gekozen voor drie varianten. Ruiken maar!



Weer leuke nagel accessoires. Een blauwe variant en een peachy. De peachy variant heb ik getest en daar was ik over te spreken.



Als laatste een klein pakje verfrissingsdoekjes. Altijd handig voor op vakantie als je handen een kleine opfrisbeurt nodig hebben.

Zoals ik al zei is alles op www.hm.com te koop. Alles is ook in de H&M winkel te koop maar niet in alle filialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.