zaterdag 13 juli 2013

Garnier Fructis - Conditioner & Miraculous Oil



Zon, zee en strand is natuurlijk hartstikke fijn, maar wat minder voor je haar. Je haar heeft een boost aan verzorging nodig. Een goeie conditioner en een olie zijn dan niet te missen. Vandaag review ik de Garnier Fructis conditioner Color Resist & de Miraculous Oil voor jullie.



Eigenlijk ben ik helemaal niet zo bekend met Garnier. Terwijl ik dat eigenlijk niet snap. Volgens mij hebben ze best fijne producten en, het ziet er heel leuk uit vind ik. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een felgekleurde verpakking, nice!


Garnier Fructis Color Resist Conditioner


De conditioner die ik heb gekozen is speciaal voor gekleurd haar. Het zou ervoor moeten zorgen dat de kleur langer houdt. De puntjes van mijn haar zijn geverfd, de rest is gewoon mijn natuurlijke kleur.


Ik kan nu een heel verhaal gaan houden over deze conditioner maar, ik kan er vrij kort over zijn. Ik merk niet echt dat de kleur langer houdt. Toch werkt het wel prima, maar ik vind het niet bijzonder. Het is geen conditioner die ik opnieuw zou kopen of iedereen zal aanraden. Toch is er helemaal niks mis mee, hij gewoon goed.


Garnier Fructus Miraculous Oil

€6,99

Ik met mijn pluiskapsel heb een haarolie best wel hard nodig. En, er zit argonolie in en ook nog eens vrij hoog bovenaan in de ingrediënten lijst. Het wordt als derde genoemd. Dat betekent dus dat het er veel in zit, yes! De flacon is van plastic, glas was misschien mooier geweest maar dit breekt niet zo snel, dus dat is handig.

Hoe gebruik je het volgens Garnier?

    De nieuwe Fructis Miraculous Oil bevat arganolie, voor verleidelijk glanzend haar en sensuele soepelheid.

    Verzorgingstips:
    1. Voor het wassen: Enkele druppels op de punten en de haarlengtes aanbrengen en zachtjes inmasseren om het haar intens te voeden.
    2. Voor het föhnen: Voor effectieve bescherming en sensationele doorkambaarheid. Enkele druppels voor het föhnen op nat of droog haar aanbrengen om de haarvezel te voeden, te beschermen tegen de hitte van de föhn en de doorkambaarheid te verbeteren.
    3. Als finishing touch: Aanbrengen na het kammen voor een verleidelijke glans en tegen pluizen, zonder te verzwaren.

    Niet uitspoelen
     
Er zit overigens nog een doorzichtig dopje bij. Maar, die was ik kwijt op het moment van fotograferen


Eigenlijk heeft deze olie mij alleen maar verrast. Hij voedt mijn haar prima, trekt goed in en ruikt lekker. Ik vind hem heel erg fijn, deze gaat sowieso mee op vakantie. Hij kan mijn Loreal olie prima vervangen en dan is deze ook nog eens 3 euro goedkoper.


Ik ben blij met deze producten van Garnier. Ze hebben mij zeker verrast. De verpakkingen zijn niet het meest stylish maar ze zijn wel leuk. De conditioner is niet veel bijzonders maar wel prima en de olie vind ik ook goed. Ik heb niks te klagen in ieder geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.