maandag 15 juli 2013

Wibra Collageen anti rimpel oogpads

(Er staat dan wel op anti rimpel op de verpakking, maar ik gebruik ze ook gewoon :))


Door Mascha van www.beautygloss heb ik oogpads ontdekt. Oogpads zijn eigenlijk een soort mini maskertjes, maar dan voor onder je ogen. Het werkt tegen donkere kringen, zorgt ervoor dat je wallen minder poofy lijken en zorgt gewoon voor een fris gevoel. De meeste Nederlandse oogpads zijn niet jelly, terwijl dat volgens Mascha, toch de fijnste zouden moeten zijn. Ik heb voor jullie dus jelly oogpads gereviewd en ik kan alvast zeggen, ze zijn enorm budgetproof.



De verpakking vind ik lelijk. Eigenlijk is het gewoon heel goed te zien dat ze bij de Wibra te koop zijn. Niks mis mee want het gaat natuurlijk om het product zelf.


Gelukkig zijn de pads zelf al wat mooier verpakt, gewoon simpel in zilver. Ik vind het niet mooi, maar het is wel prima. Toch is de zilveren verpakking waardeloos. Het is totaal niet open te maken. Als je het open wilt maken moet je hard trekken. Maar, dat hardere trekken kan eigenlijk niet want dan maak je de pads stuk. Omdat de pads een jelly structuur hebben scheuren ze enorm snel. Minpunten voor Wibra dus, helaas.


Zoals je ziet ging het op bovenstaande foto met openmaken dus mis. Ondanks de scheuren kun je ze toch nog gebruiken.


Bij de tweede pad die ik opende was ik al iets handiger en gelukkig kreeg ik deze wel open zonder scheuren. Wat opvalt is dat je subtiele glitters in de pad ziet zitten. Whut, glitters? Why..? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Ik vind het eerlijk gezegd niets toevoegen.


De pads blijven goed zitten onder je ogen. Wel is het aan te raden, om te gaan liggen. Anders willen ze nog wel eens verschuiven. Het voelt heel verkoelend en lekker, omdat het jelly is. Ik snapte onmiddellijk waarom Mascha zo'n fan is van jelly oogpads. De kringen zie je minder worden en het gevoel wat het geeft is echt heerlijk. Het enige wat ik nog steeds niet snap is, waarom die glitters? Ze blijven ook nog eens best goed zitten dus handig is anders. Maar goed, het is niet storend ofzo.


Ik ben enorm blij dat Mascha deze oogpads aan haar bezoekers heeft getipt. Ze zijn fijn en onwijs budgetproof. In één pakje zitten 12 paar voor maar €2,50 en dat is natuurlijk geen geld. Mocht je ze tegen komen zou ik meteen twee pakjes meenemen want voor je het weet zijn ze niet meer te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.