dinsdag 16 juli 2013

Bourjois Paris so laque glossy - 06 Adora Bleu

De achtergrond is een pyjama shortje van H&M :)
 
Bourjois heeft een collectie genaamd 'so laque glossy'. Het een leuke collectie met fashionable kleuren geïnspireerd op Parijs. De lakjes zouden ervoor moeten zorgen dat je nagels minder snel breken. Ik kocht, ik lakte en bewonderde de prachtige glossy glans mét spiegeleffect. En ik kan je vertellen, ´06 Adora Bleu´ is prachtig.


Bron Asos
  
Ik hou allereerst van de kleurkeuze van Bourjois. Ze gaan helemaal mee met de trends en komen met vrij originele kleurtjes die nog niet te vinden zijn in mijn stash. Daarnaast vind ik de potjes geweldig. Ze zijn leuker dan Catrice, liggen lekker in de hand en zijn heerlijk groot.


Het kwastje vind ik ook al zo fijn. Ze zijn van  perfect formaat. Niet te groot, niet te klein. Er zit wel snel veel lak op je kwastje, maar door even af te strijken is dat probleem binnen no time opgelost. Geen probleem!




En dan de dekking, ik word als maar enthousiaster. Op de foto draag ik twee laagjes, maar één zou ook prima kunnen. Een topcoat hoef je niet te gebruiken voor de glans want het lakje heeft van zichzelf al een prachtig spiegeleffect. Echt heel erg mooi. De belofte dat hij 10 dagen blijft zitten, maakt hij niet waar. Maar dat doet geen enkel lakje. 4 dagen vind ik al heel wat en dat doet hij prima.





De kleur vind ik geweldig. Al helemaal als je iets bruiner bent dan ik. Hij is zomers, wat mij betreft niet te standaard en heel vrolijk. Ik word helemaal blij van dit lakje, maar dat had je vast al gemerkt.

Bourjois lakjes zijn te koop voor 8,50 bij o.a Etos, Ici Paris en Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.