woensdag 17 juli 2013

H&M kortingscode en nieuwe collectie

 

 




















H&M heeft weer 1100 nieuwe producten toegevoegd aan hun site. En toen ik dat zag, moest ik er echt op letten dat ik niet ging kwijlen. Ik heb de meest geweldige, hakken, shirts en broeken gezien en vandaag ga ik jullie mijn top 3 aan kleding showen. Ook geef ik jullie een kortingscode die op de website van H&M te zien is. Kijk mee, want het is de moeite waard. Dat beloof ik je!

1. Allereerst deze meest geweldige schoenen ooit. Het zijn enkellaarzen met vetersluiting van imitatiesuede. Het heeft een plateau en een hak van imitatiehout (12 cm). Ze zijn alleen online verkrijgbaar, maar met de kortingscode waar ik later op terug kom, gaat dat helemaal goed komen. Je betaalt dan 49,95.
 
 
Ik vind ze echt geweldig. De Beige kleur in combinatie met het goud, hout en de veters vind ik stoer, maar toch elegant. Ik zelf ga ze niet kopen omdat ik al erg lang ben, (en ik zou hier helemaal niet op kunnen lopen, haha) maar ik wil ze je toch als tip meegeven.
 
2.  Dan als tweede deze top met studs. Hij is gebroken wit en heeft zoals de naam al zegt, gouden studs aan de bovenkant. Het bovenste gedeelte lijkt doorschijnend en dat vind ik wat de top zo leuk maakt.  Ik heb hem zelf al besteld, want voor 14,95 kon ik hem niet laten liggen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Als laatste wilde ik dolgraag het shirt wat het model aan heeft. Inmiddels zie ik dat deze van de website is verwijderd (?). Misschien dat hij nog in de winkel verkrijgbaar is want ik vind hem geweldig. Heel basic, maar het heeft wel iets doordat ie oversized is.  
 

 

 

 

 

 

 

 

Kortingscode

Dan als laatste de kortingscode die H&M op haar website heeft staan. Wil je geen verzendkosten betalen (4,95) gebruik dan de code: 0549
Deze is geldig tot 28 juli 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.