vrijdag 12 juli 2013

Smeer je in + review Etos gezichtszonnebrand crème


Bron: Proud2B Me
Het weer wordt langzaam beter in Nederland, eindelijk! Gelukkig heb ik mijn zomerjurkjes, shortjes en zonnebrillen niet voor niets gekocht. Nu de zon er is kun je heerlijk bruin worden, maar je kunt ook verbanden. En dat is niet de bedoeling.

Smeer je in!
Bron: onbekend

Als je regelmatig verbrand kun je huidkanker krijgen. Nou wil ik je niet bang maken, maar je wel er bewust van maken. Als je voor je 18e meerdere malen verbrand is de kans op huidkanker al bijna met 50% gestegen. En dat is veel, het dus echt belangrijk dat je je insmeert. Ik blijf het zeggen.

Klik hier als je deze video niet kunt zien.
 
Ik vind dit een heel indrukwekkend filmpje. Het duurt maar 3 minuten, dus ik zeg, kijk het even :).
 

Review Etos Sun Care gezicht crème

 
 
Nu we het toch over verbranden hebben, schrijf ik ook gelijk even over voorkomen. Ik review vandaag de Etos Sun Care gezicht crème voor jullie.
 
 
De verpakking vind ik totaal niet Etos. Als ik aan Etos denk, denk ik aan wit met blauw. Niet dat het erg is. Ik vind dit wel mooier dan wit met blauw. Het roze vind ik ook leuk, maar dat is vanzelfsprekend, ik houd van roze. Er zit 50 ml in, en dat is handig voor in je tas. Zo kun je je altijd insmeren, yes!

 
Hij is speciaal voor het gezicht en dus zou hij minder vet moeten zijn. Ik heb altijd nog al last van puistjes als ik zonnebrand op mijn gezicht gebruik. Ik was dus benieuwd of dat nu ook zo zou zijn.

 
De substantie vind ik fijn. Hij is niet waterig, maar vrij stevig. Al vraag ik me wel af, is dit goed voor je gezicht? Omdat ie zo stevig is lijkt het me niet heel goed.

Mocht je je afvragen wat dat rode vlekje rechts op mijn arm is. Het is een littekentje.
De verpakking is leuk, de geur vind ik heerlijk en hij doet goed z'n werk. Toch is er één duidelijk nadeel. Hij is te vet voor míjn gezicht. Ik krijg er puistjes van, na een dag zat heel mijn neus onder.  Helaas heb je dat al snel bij een budget gezicht crème. Mocht je dat echt niet willen zou ik voor een duurdere gaan.
 
 
Al met al vind ik dit een prima zonnebrand. Hij werkt goed maar is helaas niet geschikt voor mijn huid. Misschien reageert jouw huid er wel goed op, dus ik zou hem toch proberen. En ach, je kunt best een paar puistjes hebben als je bedenkt dat je later ook huidkanker zou kunnen krijgen.
 
 
 Etos sun care gezicht crème is te koop bij Etos voor 4,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.