maandag 19 augustus 2013

Back to school


Bron: We Heart It

Het zat er natuurlijk weer aan te komen. Ik moet naar school.. Vandaag is mijn eerste dagje. Gelukkig beginnen we rustig aan. 13.00 uur op school, boeken ophalen, beetje kletsen en hup weer de fiets op (jawel, in de regen). School betekent boeken kaften, nieuwe vakken, nieuwe klasgenoten maar helaas ook minder artikelen op beauty by Diede. Ik ga proberen het allemaal zo goed mogelijk te plannen, maar plannen is niet mijn sterkste kant.  (Klik verder.)



Ik ga in eerste instantie voor 5 artikelen per week, maar het kan ook dat dat er net wat minder zijn, of misschien wat meer. Het ligt echt net aan de week waarin ik zit. Normaal gesproken schrijf ik vooruit in het weekend, maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Aankomend weekend kan ik ook niet vooruit schrijven want dan ga ik op korfbalkamp.


Wat ik jullie al wel kan vertellen, is dat er binnenkort een serie komt van verschillende najaartrends. Daar ben ik nog mee bezig, maar het word wat mij betreft in ieder geval erg leuk.

Ik zie wel hoe het loopt, maar ik ben niet van plan om beauty by Diede te verwaarlozen. Jullie blijven zeker van mij horen, al is het af en toe misschien wat minder.

 
Als je nog vakantie hebt, geniet ervan! Want voordat je het weet, is het voorbij.

Liefs, Diede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.