maandag 26 augustus 2013

Najaar trend 50 Shades Of Blue #1




Ik heb iets nieuw voor jullie! Ik ga komende weken verschillende trends aan jullie laten zien die aankomend najaar helemaal in zijn. Ik heb een nieuw programma waar ik bovenstaande collages mee kan maken. Deze keer behandel ik de trend: 50 Shades Of Blue. Dit is dus deel 1 van de najaar trends.  Ik vind het onwijs leuk en als je benieuwd bent naar de trends zou ik blijven kijken.

1 van de 5 aankomende wintertrends ga ik jullie vandaag laten zien. Van de winter is blauw weer helemaal terug van weggeweest. Blauw in allerlei tinten: babyblauw, donkerblauw, turquoise.. Het kan allemaal. Dit najaar is het de bedoeling dat je het ook nog eens met elkaar draagt. Zeker niet saai want je kunt volop combineren. Zo kun je bijvoorbeeld je nagels laten opvallen door een felle blauwe lak te gebruiken. Een broek dragen die naar blauwgrijs neigt en een blouse in koningsblauw. Zo heb je een outfit, compleet in het blauw. Niet too much, maar ook zeker niet saai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.