dinsdag 3 september 2013

Najaar trend 2013 sneeuwwitje #2



Inmiddels zijn we aangekomen bij najaartrend 2. Voorlopig lijkt het weer erg mooi te blijven maar er komt een keer een omslag. En dus kun je maar beter voorbereid zijn op aankomende herfst/winter. Vandaag ga ik jullie leren hoe je aankomende winter stijlvol voor de dag kan komen, doormiddel van de laatste trends. Let's begin!
 De tweede trend van aankomend seizoen is sneeuwwit. Misschien denk je wel: wit in de winter? Als het aan Celine, Stella McCartney & Mulberry ligt wel. Ook veel andere modehuizen zijn om: ga voor compleet wit. Net als afgelopen zomer is het een absolute must. Fris, flawless en chique.. Het is net als zwart altijd goed! Een ideale trend voor dit najaar!

Ik persoonlijk ben nog niet helemaal weg van deze trend. Wit in het najaar vind ik sowieso wennen. Zeker omdat het snel vies wordt. Helemaal in het wit vind ik al helemaal apart. Witte broeken ben ik nooit al zo'n fan van geweest en witte shirts vind ik al snel saai. We zullen zien, ik denk dat uiteindelijk (bijna) alles wel went.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.