zaterdag 17 augustus 2013

Wish list Essence nieuw assortiment najaar 2013




Normaal gesproken als Essence haar assortiment vernieuwd heb ik een wishlist van 2 kantjes. Deze keer vond ik het persoonlijk een beetje tegen vallen en koos ik echt alleen de dingen uit die me fijn leken. Kijk mee, want ondanks dat het niet veel is, is het wel heel erg leuk.


Allereerst wil ik drie van hun Glossy Lipbalms gaan proberen. De lipglossjes zelf lijken me niet zo bijzonder, maar die smaken! OMG, appeltaart, kersenbrownie en mint drop. Om op te eten zou ik zeggen. Mooi meegenomen is, is dat ze maar 0,99 cent per stuk zijn.
Dan een Essence Sun Club all in one bronzing highlighter. Deze is alleen al geweldig om te zien. Omdat ik met de andere Sun Club producten goeie ervaringen heb ben ik hier ook heel benieuwd naar. Er is een blondine en een brunette versie, maar de brunette spreekt me meer aan. Ik ben benieuwd! Hij is overigens alleen in het tweede Essence schap te vinden.

Dan als laatste alweer een Stay With Me Glosje. Ik heb hier een andere kleur van en ze zijn gewoon heel erg fijn. De kleur ziet er mooi uit, dus ik ben benieuwd.

De nieuwe Essence producten liggen vanaf September in alle Kruidvat filialen.
Q: Wat staat er op jouw wishlist en is jouw wishlist iets groter dan de mijne?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.