dinsdag 15 oktober 2013

Autumn inspiration - Welcome fall

 
Bron: www.weheartit.com (http://franciscamay.blogspot.pt/ )

De herfst is nu dan toch begonnen. Ik zal je zeggen: ik baal! Balen dat het somber weer is, balen dat het zo vroeg donker wordt en balen dat het zo koud kan zijn. Balen, balen, balen maar gelukkig ook veel dingen om blij van te worden. Geweldige warme kleuren, casual comfy truien en warme chocolade melk. Kijk mee naar deze herfst foto's van We Heart It om samen met mij in een herfstige (?) stemming te komen.
 
 
Mmm, sweater weather.. Ik ben dol op truien. Ze zijn niet altijd even charmant, maar heerlijk om in weg te kruipen met een dampende kop thee.
 

Serieus, deze jas vind ik echt geweldig. Prachtige, warme kleur camel en met die witte sjaal en het haar van het meisje is het echt een super combinatie. Heeft iemand een idee waar deze jas te koop is, of iets soortgelijks?

 
How cute? Ik hou eigenlijk niet zoveel van katten, maar deze heeft wel een heel hoog knuffelgehalte. Ik wil hem vasthouden, samen op de bank tv kijken en hem (of haar?) nooit meer los laten.

 
Dat was het alweer, ik had niet zoveel zin in de herfst, maar nu ik al deze warme foto's zie, wordt het allemaal al wat minder erg. Ik krijg zin om mijn herfst garderobe uit te breiden. Maar helaas, op het moment dat ik dit schrijf typ zijn de winkels al gesloten.
 
Heb jij zin in de herfst en heb je een idee waar de geweldige camel kleurige jas te koop is? Laat het weten in de comments :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.