vrijdag 18 oktober 2013

Catrice All Matt plus shine control powder - 015 Natural Beige


 
Toen het assortiment van Catrice in Augustus veranderde en ik zag dat mijn favoriete poeder eruit ging, was ik wel even van slag. Ik gebruikte al een lange tijd dezelfde en had er al vier opgemaakt. Gelukkig zou er wel een vervanger komen, de enige vraag was nou: zou die net zo goed werken?..
 
 
De verpakking is in ieder geval veranderd, maar ik vind dat niet beter of slechter. De vorige was vierkant en deze is rond, van doorzichtig plastic. Het ziet er niet goedkoop uit, ik vind het wel mooi.
 
 
Wat ook nieuw is, is dat ze meer kleurkeuzes hebben. Ik had altijd 020 Natural Beige, want 010 was altijd net iets te licht. Inmiddels hebben ze 010, 015, 020 etc. Ik gebruik nu 015 Natural Beige en dat is dus vergelijkbaar met 020 Natural Beige van het vorige assortiment.
 
 
 
Deze poeder matteert goed en geeft een subtiele dekking. De poeder vind ik beter dan de vorige, maar het zijn kleine verschilletjes. Zo was de vorige poeder 3,99 en die van nu 3,59 dus het is zelfs goedkoper (!) geworden. Catrice werd alsmaar duurder, dus dit is wel een verassing. Zeker omdat ik deze poeder toch echt net beter vind.
 
 
Catrice All Mat Plus shine control powder is te koop bij Kruidvat voor 3,59
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.