zondag 20 oktober 2013

Face Food masque - Cucumber & Apple


 
Het is zondag en voor mij betekent dat maskerdag! Ik ben gaan kijken in mijn stash en daar vond ik het Face Food Cucumber & Apple reviving masque. Face Food heeft echt hele fijne maskers, dus ook naar deze was ik benieuwd.

 
 
Face Food maskers zijn eens in de zoveel tijd te koop bij Etos. Ik heb ze nog nooit standaard in de winkel gezien, maar ze komen regelmatig terug. Als je één set koop, voor volgens mij 0,89 (ofzo iets) krijg je er twee maskertjes voor terug. Heel goedkoop en ik kan oprecht zeggen dat ze fijn zijn. Inmiddels heb ik de komkommer versie getest, die met sinaasappel en met avocado. Er zijn volgens mij nog meerde soorten, maar die kan ik zo niet noemen.
 
 
De verpakkingen van Face Food vind ik heel clean en fris. Precies waarvan ik hou, ik vind het erg mooi.
 
Toen ik had zakje opende, kwam me onmiddellijk een appelgeur tegemoet. Niks komkommer, maar volop appel, wat ik op zich wel jammer vind. Ik houd niet zo van appelgeur, maar hij vervliegt vrij snel.
 
Het masker smeert heel erg lekker en wordt heel erg snel hard. Ik vind het wel fijn, want zo heb ik het idee dat het echt werkt. Na gebruik voelt mijn huid niet heel zacht, maar een beetje trekkerig. Wel lijken de puistjes minder rood en met een voedende crème is het trekkerige gevoel zo op te lossen.
 
 
Ik vind het een heel fijn masker. Het ziet er leuk uit, doet zijn werk goed en kost echt heel erg weinig. Dit is zeker een budget aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.