maandag 21 oktober 2013

Nagellak en lipbalm match




Ik vind het leuk om dingen in mijn outfit én make-up te laten matchen. Inmiddels heb ik een nagellak en een getinte lipbalm van Catrice gevonden die geweldig kleuren bij elkaar. Ze kleuren niet alleen mooi bij elkaar, maar ook los van elkaar zijn het gewoon echt mooie kleuren.

In de verpakking lijken ze op het eerste gezicht niet echt te matchen. De nagellak is het zelfde als in het potje, maar de lipbalsem is in het echt anders, dezelfde als de nagellak kleur.
Tja, ook ik heb velletjes op mijn lippen. Zeker met dit weer haha.

Ik ben dol op deze producten van Catrice en deze samen zijn helemaal top. Ik heb over beide producten reviews geschreven, dus als je benieuwd bent, kijk dan even verder op mijn site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.