donderdag 24 oktober 2013

H&M Body Treats - Body Splash Cashmere


 
H&M (Body Treats) heeft wat mij betreft geweldige cosmetica. Vera Camilla tipte haar lezers (hallo, hier ben ik) om eens te kijken bij H&M voor lekkere bodysplashes. En dat heb ik gedaan, inmiddels ben ik zo'n fan dat ik al bijna aan mijn tweede fles van 170 ml (!) ben begonnen.
 

Eerder schreef ik al over de bijpassende glitterende bodylotion. Die vond ik al heel erg fijn en om een lotion te combineren met bijpassende geur vind ik helemaal super. Onderaan dit artikel zal ik hem wel even linken.

 
Het is een typische bodysplash verpakking. Wat grover dan normale parfum flesjes & van plastic. Heel handig in je tas en de nude kleur vind ik goed gekozen. Eigenlijk zoals de geur: heel basic, een beetje naar frisse was. Een geur die bijna iedereen wel kan waarderen.
 
 
Helaas blijft de geur niet mega lang hangen, maar dat 'hoort' ook zo bij een body splash. Als je een geur wilt, die niet zo snel vervliegt moet je gaan voor een eau de parfum en laat je de body splashes lekker liggen. Gelukkig kost het niet veel, dus kun je lekker gedurende dag bij sprayen.
H&M Body Treats Body Splash is te koop bij een H&M met cosmetica afdeling voor 4,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.