vrijdag 25 oktober 2013

MAX Pressed Powder Blush - Rose


Make-up lijkt steeds duurder te worden en met de crisis erbij wordt het er niet makkelijker op. Toch wil je iedere keer, stralend voor de dag komen. Op het moment is het door de herfst niet echt zonnig te noemen en dus kun je een blosje wel gebruiken. Bij de Action kocht ik een MAX blush en ik heb hem voor jullie getest.

 
Ik zag het doosje en dacht eigenlijk dat het een nieuw merk was. Het doosje is mat zwart en dat hebben vaak wat duurdere merken. MAX heeft het goed begrepen door mat zwart te gebruiken, het lijkt alsof je een luxer product in handen hebt.
Maar ja, ik kan niet eeuwig naar het mat zwarte doosje blijven kijken, de blush moet open. Helaas ebt mijn enthousiasme dan heel snel weg. Je krijg een plastic, zilvere verpakking die heel erg goedkoop aanvoelt. Nou gaat het om de blush zelf en omdat het toch bijna niets kost kan ik het MAX wel vergeven.
 
 
Onder de blush zelf zit nog een spiegel met een sponsje verstopt. Ik gebruik zo'n sponsje nooit, maar een geheim 'vakje', is altijd een leuke verassing wat mij betreft.
 
Voor een sponsje is het gewoon een prima ding. Ik zal het toch niet gebruiken, omdat ik een kwast gewoon fijner vind, maar hij is lekker zacht.
 
En dan het geen waar we allemaal heel benieuwd naar waren, de swatch! Rose is onwijs goed gepigmenteerd, maar de gouden glitter valt een beetje weg. Normaal gesproken ben ik blij met gepigmenteerde blushes, maar hij is heel moeilijk te blenden en blijft dus eigenlijk gewoon té goed zitten.

Voor een blush in deze prijsklasse heeft MAX het uitstekend gedaan. Het mat zwarte doosje scoort veel punten bij mij, het verborgen vakje ook en de koraal kleur met gouden glitters is erg mooi. Toch vind ik het belangrijk dat hem wel goed kan blenden, want als Pipo de Clown wil ik niet graag rond lopen. Mocht je niet veel geld hebben of gewoon zomaar een blush willen proberen, zou ik toch voor deze gaan, want  die 1 euro, die kunnen we bijna allemaal wel missen.
MAX Pressed Powder Blush is te koop bij Action voor een prijs van 1 euro per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.