zaterdag 26 oktober 2013

Herfst/Winter shoplog - Winterjas, infinity sjaal, poeder en meer


 
Het winterse weer zat er weer aan te komen (al is het nu ik naar buiten kijk behoorlijk zonnig). Dus ik vond het tijd om wat nieuwe dingen aan te schaffen. Mijn oma wilde mij een nieuwe jas cadeau geven en dus gingen we samen naar de stad. Ook heb nog wat shirtjes gekocht, al zijn die niet echt heel warm. Toch kom ik op het gebied van kleur, alweer wat meer in herfstige sferen.



Bij H&M kocht ik dit super leuke shirt. Hij is natuurlijk niet heel erg warm, maar de kleuren vind ik al best wel winters door het paars/bordeaux rode tintje. Hij is makkelijk te combineren met een bordeaux rode broek of bijvoorbeeld de paarse sjaal die ik jullie dadelijk laat zien.


Dan kocht ik bij H&M ook nog dit zwarte shirt. Ook deze is niet echt warm, maar wel onwijs cute door het transparante deel met stippen. Als ik eerlijk ben, heb ik niet veel zwart in mijn kast en daarom vond ik het wel leuk om mijn garderobe met een zwart item aan te vullen.


Als laatste item bij H&M kocht ik nog een gouden ketting. Het zit tussen een 'gewone' en een statement ketting in. Hij is niet heel groot namelijk, maar wel heel erg makkelijk te combineren. Mijn poeder was ook op en omdat mijn poeder die ik normaal heb, uit het assortiment is, ging ik voor een vervanger. Review staat inmiddels online, ik zal hem onder dit artikel even linken.


Bij Only kocht ik een paarse sjaal. Winters kleurtje, maar wat ik er nog wel even bij moet zeggen is dat de kleur in het echt warmer is en meer neigt naar bordeaux rood. Dit lijkt wel heel erg paars en dat is het toch echt niet. Deze sjaal kreeg ik van mijn oma, dankjewel :)!



Als laatste kreeg ik ook nog een winterjas van mijn oma.  Hij is te tailleren door de touwtjes eraan. Hij is blauw/grijs maar het neigt toch iets meer naar donkerblauw. Ook dit keer lijkt het item op de foto wat feller, dan dat het in werkelijkheid is. Hij is lekker warm, de capuchon heeft een nepbontje en het binnenste deel van de capuchon is ook onwijs zacht. Ik ben er echt heel erg blij mee en wil mijn oma daarom nogmaals bedanken!

Prijzen & winkels (prijzen weet ik niet meer precies):

Gebloemd rozen shirtje: H&M -  9,95
Zwart shirt met stippen: H&M - 14,95
Gouden ketting:              H&M -  4,95
Poeder Catrice:               Kruidvat - 3,59
Infinity sjaal:                  Only - 12,95
Parka jas:                        Only - 39,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.