dinsdag 29 oktober 2013

Autumn Tag


Alle foto's komen van We Heart It

Bron: www.weheartit.com

Ik ben dol op tags, ik vind het geweldig om ze van anderen te lezen en misschien nog wel leuker om er zelf een in te vullen. Het herfstige weer is nu echt begonnen (kijkt naar buiten) en dus vond ik het wel tijd voor de 'Autmn tag'. Kijk mee en bij deze tag ik Isabella van Candycrush om deze tag ook in te vullen. Neem zeker eens een kijkje op haar blog.

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Tja, het leukste aan de herfst? Ik ben geen fan van de herfst (en de winter trouwens ook niet), dat zeg ik je eerlijk. Wat me gelukkig wel blij kan maken zijn de geweldige gekleurde bomen en de fluffy sokken. Daarnaast word ik heel blij van de warmte van de openhaard (die wij niet hebben haha, maar oké).


Favoriet drankje?
Hmm, mijn favoriete drankje in de herfst is eigenlijk gewoon thee. Warme chocolade melk vind ik heel erg lekker, maar dat bewaar ik voor de koude winteravonden. Mijn favoriete theesmaak is nog steeds zoethout, ik krijg er meteen een knus gevoel bij.


Favoriete geur/geurkaars?
Ehm geurkaarsen, kijk je me raar aan als ik zeg dat ik niet houdt van warme geuren (op het gebied van kaarsen dan)? De meeste mensen worden meteen warm (ha) van vanille, appel en kaneel geurkaarsen, maar ik heb daar niets mee. Ik hou van frisse geuren, alsof je net je dekbedovertrek hebt gewassen. Het zelfde geld voor parfum: zoetig maar fris. Ik kan zo geen specifieke herfstgeur noemen, maar ik kies zeker voor een frisse variant.

Mooie lipkleur in de herfst?
Zeg je lipkleur en herfst in één zin dan roep ik onmiddellijk bordeaux rood. Ik vind dat zo'n onwijs mooie kleur voor dit najaar. Toch ga ik het niet veel dragen, voor overdag vind ik het echt een beetje too much.


Go to moisturizer?
Ja, deze weet ik meteen. In de winter gebruik ik eigenlijk een beetje de producten die iedereen in huis heeft. Vaseline en Nivea, maar dan wel de witte pot. Gewone Nivea crème (de blauwe pot) is niet goed voor je gezicht, maar Niveau Soft (de witte pot) is ideaal. Voordat ik ga slapen smeer ik over mijn hele gezicht een dunne laag en s'ochtends wordt ik wakker met een heel zacht huidje.

Daarnaast gebruik ik voor mijn lippen, zoals altijd, 'Elizabeth eight hour cream'. Waar zou het toch heen gaan zonder dat spul?

Go to oogschaduw kleur?
In iedere tag waar oogschaduw voorbij komt, zeg ik het zelfde. Ik draag nóóit oogschaduw, zelfs niet met kerst ofzo. Het is gewoon niets voor mij en ik bak er niks van. Laat dat maar aan andere over.
 
Favoriete muziek?
Heb je het eerdere artikel over 'the Corrs' gezien? Ja, dat nummer vind ik sowieso heel erg mooi en nummers van Taylor Swift vind ik ook wel lekker om in de herfstige sferen te komen. En, misschien heel gek, maar in de herfst ga ik ineens muziek luisteren met oortjes in. Terwijl ik dat normaal gesproken bijna nooit doe.


Favoriete herfst outfit?
 Skinny jeans, infinitity sjaal.. Blouse, comfy trui? Ik weet het niet zo goed. Er zijn heel veel outfits die ik er heel leuk uit vind zien, maar bij mezelf kan ik het niet zo noemen.

Autumn treat?
Chocola, ja natuurlijk. Chocolade pepernoten zijn ook altijd welkom, al is dat misschien iets meer voor de winter.


Favoriete plek?
De plek maakt me niet uit, als het maar met een zacht, warm dekentje is en een dampende kop thee. Geef me heel wat afleveringen om te kijken van Trinny and Susanna en de komende uren, zal je mij niet meer horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.