zondag 3 november 2013

H&M bestelling - Geïnspireerd door Autumn lookbooks van Zoella

 
 
De afgelopen tijd kijk ik enorm veel naar buitenlandse Youtubers. Zo heeft Zoella mij bijvoorbeeld enorm geïnspireerd. In haar autumn lookbooks zag ik een witte, gebreide trui. Hij stond haar onwijs mooi en een basic trui zocht ik nog. Toen ik toch bezig was in de H&M webshop zag ik ook een mooie, neon gele ketting. Als laatste voegde ik nog 2 setjes papieren servetten toe in mijn winkelmandje. Ik heb het besteld en hopelijk is het snel bij mij in huis, zodat ik alles in het echt kan bekijken. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.