maandag 4 november 2013

(Budget) tip: oogschaduw als blush/highlighter gebruiken


 
Hoelang is het nou eigenlijk geleden dat ik jullie een 'tip' gaf? Wat mij betreft veelte lang geleden en dus deel ik er vandaag weer een met jullie.
 
Ik was mijn oogschaduw stash eens aan het bekijken. Aangezien ik nooit oogschaduw draag en er toch een aantal heb, is het best zonde. Ik kwam een prachtige gebakken oogschaduw tegen van Essence (02 Stage Beauty). De glans is geweldig en toen bedacht ik me ineens dat ik hem best wel als highlighter op mijn gezicht kon gebruiken.
 
 
Zo gezegd, zo gedaan. En ja, het is heel simpel maar het geeft zo'n mooi resultaat! De glans en de glitters zijn geweldig en doordat het een brons/bruine kleur is, wordt je huid gelijk een beetje gebronsd.
 
De oogschaduw uitgeblend

Dit kan eigenlijk met iedere oogschaduw met een mooie glans. Maar een roze/rode/oranje getinte oogschaduw kan ook prima als blush. Zo kun je jouw make-up producten die je niet veel gebruikt, toch multifunctioneel gebruiken.

(De oogschaduw van Essence die ik in dit artikel heb laten zien, is niet meer te koop. Wel heeft Essence soortgelijke producten in haar assortiment.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.