woensdag 6 november 2013

TBS Cranberry Joy Lip Balm (LE voor feestdagen 2013)


 
Kerst komt steeds meer in zicht en dat betekend mega veel kerst producten bij 'the Body Shop'. Ik ben dol op de Body Shop en dus kun jij wel begrijpen dat ik de kerstdrukte helemaal niet erg vind. Nou heeft de Body Shop niet te goedkoopste producten en dus ging ik voor een relatief goedkoop cadeautje voor mezelf. Namelijk de Cranberry Joy Lip Balm!


De complete LE Cranberry Joy lijn

Als je dit ziet, moet je toch onmiddellijk aan de EOS lipbalsems (of Balmi's) denken? Het idee heeft de Bodyshop dus een beetje gejat.. Maar wat maakt het uit, want hoe onwijs leuk is dit. Gelukkig heeft TBS er toch nog een beetje haar eigen draai aan gegeven. EOS is bijvoorbeeld al niet gekleurd, en zo kan ik nog wel een paar dingen noemen.
 
Open hem en de geur komt je onmiddellijk tegemoet. Eerlijk gezegd ben ik niet enthousiast over de geur. Het ruikt als pure ranja, maar dan warmer (ofzo iets). Ik krijg er hoofdpijn van, al ben ik niet zeker of dat kan van een lipbalsem haha.  
 
 
Over de geur ben ik niet te spreken, maar over het gebruiksgemak wel. Het is zó handig om een keer je lippen in te kunnen smeren. Het gaat heel snel en ziet er echt grappig uit.
 
 
Een leuke bijkomstigheid is dat hij ook nog een licht tintje geeft aan je lippen. Het wordt een vrij transparante rood/roze kleur met een hele subtiele gouden glitter. Precies een kleur die ik mooi vind.
 
 
De TBS Cranberry Lip Balm is leuk. Hij ziet er onwijs cute uit en is echt handig. De warme kerst geur vind ik eerlijk gezegd echt afschuwelijk, maar dat is puur smaak. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat ik wel aan de geur ga wennen. De prijs vind ik voor de Bodyshop ook niet erg hoog. Kortom, een heel erg leuk product voor aankomende feestdagen!
 
TBS Cranberry Joy Lip Balm is tijdelijk te koop voor 5,49. (In meerdere geuren verkrijgbaar.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.