vrijdag 8 november 2013

Action - Life Care Reinigende Poriënstrips


 
Foto's voor dit artikel had ik al een tijdje geleden gemaakt. Maar de vraag was nu: hoe begin je nou zo'n artikel? Ik kan natuurlijk een heel verhaal gaan houden over mijn vreselijke huid of over hoe moeilijk ik het wel niet heb met geld. Het enige probleem is alleen, mijn huid is niet vreselijk en in geldnood zit ik op dit moment ook niet. Vandaar dat je maar gewoon op 'meer lezen' moet klikken :), zonder interessant intro of iets..

 
Daar hebben we het al, de oh zo lelijke verpakking van de budgetproducten. Ik snap het volkomen, budget is budget, maar moet daar nu zo'n lelijke verpakking bij komen. Tuurlijk, ik mag niet klagen, want ja, het gaat om het product zelf. Dit weet ik allemaal wel, maar ik toch, ik ben even kritisch.
 
Mooi is de verpakking dus niet, maar de nodige informatie staat er wél op. Reinigende poriën strips om mee-eters te verwijderen. Nou heb ik, zoals ik eerder in dit artikel zei, geen dramatische huid maar wel veel last van mee-eters. Ik heb er echt bovengemiddeld veel en makkelijk te verwijderen zijn ze ook niet. Strips zijn door dus ideaal voor.
 
Ik ga er even vanuit dat iedereen weet hoe je zo'n strip kan gebruiken met het beste resultaat, (mocht je dit niet weten, laat het weten dan maak ik een apart artikel.) De strip plak je op je vochtige neus en laat je drogen. Daarna trek je hem eraf en voilà, de mee-eters zijn weg. Of althans, dat is de bedoeling..
 
Ik heb gemerkt dat de strips vrij goed werken. Ik heb die van Kruidvat ook getest, maar die van Action vind ik persoonlijk beter. De Action strips trekken er best wat troep uit, maar er blijft ook veel achter. Toch is dit volgens mij gewoon te verwachten, ik heb nog nooit strips gehad die alles eruit trekken. Action Life Care reinigende poriën strips vind ik echt goed en ik ben zeker van plan om er nog meer te halen.
 
Life Care Reinigende Poriën strips zijn te koop bij Action voor 0,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.