dinsdag 15 oktober 2013

Wat ik gebruik voor mijn wenkbrauwen op dit moment


 
Wenkbrauwen waren eigenlijk nooit zo belangrijk voor mij. Ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken. Inmiddels weet ik wel beter, wenkbrauwen kunnen zoveel doen voor je gezicht. Kijk mee want ik heb voor mij persoonlijk de perfecte budget producten gevonden.

 
 
 
Eerlijk gezegd vind ik het nog steeds een beetje eng om mijn wenkbrauwen te gaan veranderen door te epileren. Ik durf het niet zo goed, omdat ik niet weet welke vorm ik moet aanhouden, dus met het wenkbrauw potlood van Hema vul ik alleen de gaatjes op. Ik gebruik trouwens de lichtste kleur, 01, die eigenlijk best wel donker is. Ik ben blond/donker blond en voor mij is het een prima kleur. (Het potloodje lijkt wat groen, maar geeft een heel mooi, natuurlijk resultaat.)
 
 
Ik vind het onwijs goed werken, en zo zie je maar weer: een goed wenkbrauwpotlood hoeft niet duur te zijn. Deze is gewoon te koop, bij de Hema voor 2,00.
Om ervoor te zorgen dat mijn wenkbrauwen heel de dag mooi in model blijven gebruik ik een Essence wenkbrauw gel. Ik heb deze al zo'n 3 jaar in mijn stash, maar ik was hem een beetje vergeten. Inmiddels heb ik hem weer helemaal herontdekt, maar de vraag is, of hij nog te koop is. Ik weet het niet, maar mocht je er een zoeken, bij Hema hebben ze er ook een.
 
De wenkbrauwgel werkt in combinatie met het potlood gewoon erg goed. Er valt een keer helemaal niks te klagen (haha) en als deze producten opgaan, ben ik zeker van plan om ze opnieuw te kopen. Mocht je goede budget wenkbrauw producten zoeken dan kun je zeker een kijkje nemen bij Hema. Essence heeft ook goede producten en Catrice waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb, vast ook.
 
P.S Ik wil jullie trouwens vragen om mij te corrigeren op bv. spellingsfouten. Als je er toevallig een voorbij ziet komen hoor ik het graag. Ik let er natuurlijk ook zelf op, maar als ik ooit iets over het hoofd zie, laat het me weten. Dat vind ik alleen maar fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.