zondag 13 oktober 2013

Wishlist verjaardag 2013 #1




Het duurt nog wel even voordat ik 15 jaar ben, (om precies te zijn 1 maand en 8 dagen), toch ben ik al begonnen met wishlists maken. Een tijdje voor mijn verjaardag, nu eigenlijk dus, heb ik volop inspiratie voor cadeautjes, maar zodra november er dan toch eindelijk aankomt heb ik geen flauw idee meer. Ik heb een collage gemaakt met 7 dingen die ik graag wil hebben. Helaas is het volgens mij niet helemaal scherp uitgepakt, oeps.


1. EOS lipbalm Lemon Drop
    5,25 (www.alicejo.com)

Over EOS lipbalm heb ik al zó veel gehoord. Lemon lijkt me gewoon onwijs lekker en ik denk dat dit heel leuk is om te geven én krijgen natuurlijk.

2. Sleek blush Vintage Romance
    5,45 (www.themakeupspot.nl)

Een winterse blush uit een LE van Sleek. De kleur op de afbeelding komt iets anders over dan in het het echt. Sleek blushes zijn gewoon geweldig, ik heb er pas twee en dus wil ik graag mijn collectie uitbreiden.

3. Sleek blush Flamingo
    5,45 (www.themakeupspot.nl)

Nog een Sleek blush. Een lekkere felle, matte, warme roze kleur. Een leuke kleur om aan te brengen als je donkergroen in je kleding hebt denk ik.

4. Essence gel nails at home LED lamp
     29,99 (Kruidvat)

Ik wil al een tijdje heel graag een gel nagel set en mijn verjaardag lijkt me wel een goed moment. Sentationnails zijn leuk, maar wel wat duur en Essence heeft gelukkig ook gewoon een set.

5. Essence gel nails at home colour look starter kit
    9,99 (Kruidvat)

Deze set hoort bij de lamp :).

6. Een foto op canvas
    Vanaf 15,95 (www.hema.nl)

Ik heb een super leuke vakantie gehad met mijn beste vriendin in Frankrijk en ik wil dit graag vast leggen op canvas om op te hangen in mijn kamer.

7. DVD 'Spijt!'
    14,95

Als laatste, de DVD Spijt. Ik heb Spijt gemist in de bioscoop, maar het moet een onwijs mooie film zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.