donderdag 6 maart 2014

Etos Welterustenbadje & Babyolie Lavendel


 
"Huh, waarom schrijf je over producten voor baby's" zal je misschien denken. Dingen voor een baby kunnen 'wij' ook gewoon prima gebruiken. Het is net iets zachter voor je huid en zo gelijk prima voor gevoelige huidjes. Daarnaast vind ik de geuren van baby producten vaak heerlijk dus dat is ook mooi meegenomen. Kijk mee naar deze lekkere goedkope producten van Etos eigenmerk.
 
 
De verpakking is lekker basic en heel zacht, leuk zo'n mint kleurtje. De stickers vind ik een beetje goedkoop ogen, maar als je de sticker eraf haalt vind ik het al een stuk beter. De fles waar de olie in zit, wordt zonder stickers echt heel mooi. Het ziet er een beetje luxer uit, sticker eraf halen dus :)!

 
 
'Welterustenbadje' van Etos ruikt ontzettend lekker. Een beetje kruidig naar lavendel, een geur waar je snel van in slaapt valt. Ik vind dit niet heel bijzonder en zou het niet even opnieuw kopen, maar gewoon  voor je baby (of jezelf natuurlijk) is dit prima.
 
(Dit hoef je overigens helemaal niet in bad te gebruiken. Geen bad? In de douche werkt hij ook heel erg goed, dit staat ook op de verpakking aangegeven.)


 De 'Babyolie' heb ik de afgelopen winter heel erg veel gebruikt! Hij ruikt echt geweldig naar lavendel en voor het slapengaan nadat je je hebt gedoucht met 'Welterustenbadje' is dit echt heel erg lekker.

 
Je hoort het al, 'Welterustenbadje' is gewoon lekker basic en van de olie ben ik echt enorme fan. De fles (zonder sticker) met de minty dop staat echt leuk in je badkamer en van dat vettige laagje voor extreem droge benen ben ik echt fan. Ja, de 'Babyolie Lavendel' vind ik een echte aanrader en ga ik zeker opnieuw aanschaffen als de fles opgaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.