maandag 24 maart 2014

Nederlandse webshop van Forever 21 is geopend!


Waarschijnlijk is het nu wel duidelijk voor iedereen dat Forever 21 naar Nederland komt.  De verbouwing in de Kalverstraat is nog steeds in volle gang, maar de exacte datum van de opening is nog onbekend. Wat ik wel weet, is dat de Nederlandse webshop van Forever 21 geopend is.

De nieuwe voorjaarscollecties vond ik over het algemeen helemaal niet leuk. Maar toen ik op  de site van Forever 21 keek werd ik echt onwijs enthousiast. Bovenstaande kleding items, komen allemaal van hun webshop. Ik vind ze allemaal super leuk dus dit is ook gelijk een beetje mijn wishlist.

Ben jij net zo benieuwd naar de Forever 21 als ik?

1 opmerking:

  1. Ja! Het is zo fijn dat 'ie straks ook in Nederland zit! Mijn moeder is stewardess en neemt soms wat mee uit Amerika, maar bijv. bij broeken weet je nooit of het goed past of niet.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.