woensdag 30 april 2014

Mijn everyday bakje - april 2014

Ik ben niet thuis nu ik dit artikel schrijf dus ik heb de foto's op een handdoek gemaakt, sorry!


De laatste keer dat ik liet zien wat er in mijn everyday bakje zat was 16 april 2013. Het is nu ruim een jaar later en dus leek het mij wel leuk om te laten zien wat ik nu gebruik. Ik dacht eigenlijk dat ik altijd de zelfde producten gebruikte, maar eigenlijk zijn de producten enorm veranderd.


Everyday bakje april 2013

Balmi bosbes balm - Ik was enorme fan van Balmi, maar ik ben ze nu een beetje vergeten. Deze zit nu niet meer in mijn everydaybakje, maar nu ik hem zo zie wil ik hem er weer eens bij halen.

Catrice lip peeling - Wow, dat het al een jaar geleden is dat ik deze kocht. Ik gebruik hem nog steeds wel eens, maar in mijn everydaybakje zit deze niet meer.

ELF lipstick Nicely Nude - Eerlijk, deze lipstick gebruik ik niet zo vaak meer. Niet omdat ik hem niet mooi vind, maar gewoon omdat ik lipstick niet zo vaak draag.

ELF blush Twinkle Pink - Blush wissel ik gewoon super vaak af. Ik vind het nog steeds een mooie blush maar ik heb er zoveel dat ik lekker afwissel.

Essence Vintage District lipstick - Deze was ik een beetje vergeten, eigenlijk heel stom want ik vind hem prachtig.

Essence Vintage District blush - Zelfde verhaal als bij de andere blush, ik heb er zoveel.

Essence tinted moisturizer - Dit is het enige product wat nog steeds in mijn everydaybakje zit, toppertje!

Miss Sporty IncrediBALL mascara - Deze heb ik inmiddels weggegooid.

Nivea Bellini balm - Deze heb ik ook weggegooid, hij rook niet meer goed.

Sleek Face Form - Dit vind ik nog steeds een prachtig palette, maar op de een of andere manier grijp ik toch steeds naar 'Suede' van Sleek.

Everyday bakje april 2014




Dit is het enige product wat het zelfde is gebleven. Essence My Skin Tinted Moisturizer Light Skin vind ik echt geweldig. Hij geeft een heel transparant effect, ik vind dit echt een aanrader. Inmiddels ben ik aan mijn vierde tube begonnen denk ik.


Omdat de tinted moisturizer zo'n transparant effect geeft en ik vaak wel wat onzuiverheden heb gebruik ik ook graag de Catrice Camouflage Cream in de kleur Ivory. Dit is mijn eerste potje en ik doe er nu ruim een jaar mee. Ik vind dit echt een hele fijne concealer.



Ik moet je eerlijk zeggen, ik poeder mijn gezicht niet elke dag af (alleen als het echt warm is), maar als ik het wel doe, gebruik  ik de ELF Translucent Matifying Powder. 



Nadat ik m'n basis erop heb zitten gebruik ik een blush. Ik heb er twee in mijn everydaybakje zitten, maar ik gebruik ze natuurlijk niet tegelijkertijd. Mijn favoriet is nog steeds Sleek Suede, maar ik wissel hem de laatste tijd veel af met de blush uit de Essence Cookies & Cream LE.



Mijn wenkbrauwen teken ik (af en toe) bij met het Hema wenkbrauwpotlood in de kleur 10. Ik vind dit potloodje heel erg fijn, ik denk dan ook dat dit mijn tweede of derde is.


Voor mijn wimpers gebruik ik twee verschillende mascara's. De Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara. Dit is een knalroze budgettopper met een plastic borsteltje. Ik vind hem heel prettig, al zorgt hij wel voor wat klontjes.



De Max Factor Clump Defy vind ik een van de betere drogisterij mascara's. Hij heeft een heel klein subtiel borsteltje van plastic en het levert een heel mooi natuurlijk resultaat op.



Om alles te fixeren en het een minder cakey effect te geven gebruik ik tenslotte nog de ELF Makeup Mist & Set. Ik vind dit echt een hele goede uitvinding. Ik ga hier binnenkort iets meer over schrijven, want ik vind dit echt een fantastisch product.


En oh ja, als ik droge lippen heb, gebruik ik de TBS Lip Butter Mango nog wel eens.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten om elke dag te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne producten! Die lippenbalsem van TBS is inderdaad echt zo fijn:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.