vrijdag 30 mei 2014

3 Loavies outfits


I Scream Icecream! Dat is de tekst op mijn shirtje wat ik laatst kocht. Ik bestelde op woensdag voor 22.00 uur en de volgende dag had ik het al in huis. Er zijn heel veel webshops die dit beloven, maar bij vele lukt dit niet. Bij www.loavies.com dus wel en dat vind ik super fijn. Ik heb alleen wel een beetje spijt dat ik niet meer bestelde dan dat shirt, want ze hebben zoveel leuks. Daarom heb ik voor jullie drie outfits samengesteld, kijk lekker verder!


Outfit 1 Sweet Pink, alle items zijn te koop op www.loavies.com

De eerste outfit die ik heb samengesteld is een hele schattige outfit. Ik koos een leuk wit kanten shirtje met daaronder een skort (broekrokje) in een geweldige koraalroze kleur. Om de outfit een beetje op leuken koos ik een nagellakje in dezelfde kleur, een zonnebril om je te beschermen tegen de warme zomerzon en prachtige oorbellen. De oorbellen geven net iets meer kleur en zijn echte eyecatchers.

Outfit 2 Sunset, alle items zijn te koop op www.loavies.com

De tweede outfit die is dan weer totaal anders. Dit is een lekkere outfit voor bijvoorbeeld 's-avonds op de boulevard als het wat kouder begint te worden. Ik heb gekozen voor een simpele spijkershort, een basic wit hemdje en een heel schattig vestje om het wat warmer te maken. Het gouden horloge en de schakelarmband passen perfect bij het vestje. De zonnebril heb je 's-avonds waarschijnlijk niet nodig, maar is wel erg leuk als accessoire in je haar. Ik vind dit niet de leukste outfit, maar dit is wel iets wat ik het snelst aan zou trekken. Dit zit het dichtst bij mijn comfortzone en is denk ik het meest Diede.

Outfit 3 Pretty Pastel, alle items zijn te koop op www.loavies.com

En dan de allerlaatste outfit, die denk ik wel het meest romantisch is. De rok is heel zwierig in een hele mooie roze pastel kleur, met een bijpassende statement ketting. Ik ben dol op rosé goud en het horloge en de armband matchen dan ook prachtig. En oh ja, door het shirt ben je natuurlijk verplicht om een ijsje te eten en dat vinden wij stiekem helemaal niet erg.

Wat is jullie favorieten outfit, ga je voor outfit 1 Sweet Pink, outfit 2 Sunset of outfit 3 Pretty Pastel? En dan nog een vraagje, zal ik vaker van dit soort outfits samenstellen?

1 opmerking:

  1. Loavies heeft echt geweldige dingetjes! :-)
    Ik heb er twee handtassen van die ik echt ontzettend mooi vind! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.