donderdag 29 mei 2014

5 Summer dresses


Ik heb me heel lang weten in te houden om nog geen zomerjurkjes te kopen, maar nu begint het toch echt te kriebelen. Daarnaast ben ik weer bezig geweest met collages maken en dus vond ik het wel leuk om met jullie te delen. Klik verder om de verkooppunten van de jurkjes te zien met de prijzen.




De jurkjes van Forever 21 vind ik echt super leuk. Ik merk dat het nog best moeilijk is om een leuk jurkje te vinden met een mouwtje. Gelukkig heeft Forever 21 genoeg keus en veel variatie dus dat komt helemaal goed.



Dit is mijn favoriet jongens. Een perzik kleurige jurk mét mouwtje en  heel leuk riempje voor in je taille. 



En ook H&M heeft leuke jurken. Bij H&M zag ik twee leuke maxi jurken. De eerste heeft een zwart wit patroontje en is aan de onderkant doorschijnend. Ik vind dat dat een heel leuk effect kan geven. Gekleed, maar je ziet je benen nog wel.



Strapless jurken vind ik prachtig en geven vaak een schattig effect. Door de lekkere rode kleur van de jurk wordt hij net wat pittiger.. Het geeft een heel leuk effect dat de achterkant wat langer is dan de voorkant, heel schattig en super zomers.



En als allerlaatste een mega leuk jurkje van Loavies. De kleur vind ik prachtig en het model met de ruffles aan de bovenkant vind ik echt heel erg mooi. 

Ik denk niet dat alle modellen van deze jurkjes goed bij mijn figuur passen, maar dat neemt weg dat ze super leuk zijn. Mijn favorieten zijn toch wel het jurkje van Loavies en het kanten jurkje van Forever 21.

Welk jurkje is jullie favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jurkjes! Het kantenjurkje en het laatste jurkje vind ik erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie zomerjurkjes uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.