zaterdag 31 mei 2014

Tja, dit ben ik!


Een artikel om 23.54 uur, moet Diede niet allang slapen? Eh ja, eigenlijk wel want mijn plan was om op tijd naar bed te gaan ,maar ik wilde ineens zo graag een foto van mijzelf online gooien dat ik dat maar moet doen. Dit is de eerste keer dat jullie een foto van mij zien (tenzij je me natuurlijk persoonlijk kent) en dat vind ik best wel eng. Ik bedoel, voor het zelfde geld heb je me altijd voorgesteld als een dik, klein meisje met bruin, stijl haar en grote groene ogen.. Mocht je dat echt gedacht hebben dan zat je dus goed fout. Ik ben dus Diede; 15 jaar oud met blonde krullen/slag met veel pluis (!) en blauwe ogen. Ik zie wel hoe het verder loopt, maar nu er eenmaal een foto van mij online staat, kun je langzaam maar zeker denk ik nog wel meer persoonlijke foto's verwachten. Oké, dat wilde ik even vertellen en dan ga ik nu gauw slapen hoor.

3 opmerkingen:

  1. Hi Diede, ik had al een klein idee dat jij het was ;) Leuk dat je er een foto op hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik had ook niet verwacht dat je het nog niet wist :)

      Verwijderen
  2. Mooie foto van jezelf en ook leuk om te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.