zondag 29 juni 2014

Rebuys


Ik vind het super leuk om nieuwe producten te ontdekken, dus vaak als het ene product op is komt er een nieuw, totaal ander product voor in de plaats. Als ik dus iets opnieuw koop, dan vind ik het écht een fijn product en daarom leek het mij wel leuk om mijn rebuys op beautygebied te laten zien.



Toen ik net begon met mijn gezicht reinigen, koos ik altijd voor wat duurdere reinigers. Sinds ik gezichtsschuim van Kruidvat heb geprobeerd, heb ik alle dure reinigers de deur gewezen. Inmiddels ben ik bezig met mijn vierde tube en ben ik nog steeds super enthousiast.


Daar hebben we hem weer hoor. Essence My Skin Tinted Moisturizer in de kleur light skin. Deze is echt al meer dan een jaar mijn favoriet en ik blijf hem maar kopen. Het is een hele transparante dekking, maar geeft wel een hele mooie natuurlijke teint. Ik denk dat ik nu bezig ben met mijn, eeh ik gok, vijfde tubetje?


En dan een product waarvan ik het best bijzonder vind dat ik hem opnieuw heb gekocht. Het is namelijk een bodysplash en dat zie je niet vaak. Ik maak zelden nooit bodysplashes op, maar ik vind deze zo fijn dat ik aan mijn tweede verpakking heb kunnen beginnen.


Volgens mij heb ik het al veel vaker gezegd, maar dit is gewoon echt de perfecte reiniger. Garnier Miccellair Reinigingswater is te gebruiken over je hele gezicht en laat geen laagje achter. Het voelt aan als water, maar dan met een het effect van een goede make-up reiniger. Dit is wat mij betreft het perfecte product, zeker als je een keer lui bent en maar 1 reinigingsstap wil gebruiken.


Nivea, wie kent het merk niet? Ik denk dat bijna iedereen wel een blauwe pot Nivea in huis heeft, maar ik zou zeggen: weg ermee en koop de witte variant. Nivea soft is wat luchtiger dan de 'gewone' en is voor je lichaam, handen én je gezicht. Ik gebruik hem zelf regelmatig over mijn gehele gezicht en dat geeft gewoon een heel gehydrateerd resultaat. Hier ben ik echt heel blij mee.



Dan heb ik ook nog een Base & Top Coat in één van Kruidvat. Dit is een hele basic basis lak en is altijd goed. Omdat het twee in één is, vind ik hem ideaal voor op reis.

Ook heb ik nog een gekleurde lak en dat is bijzonder. Ik heb serieus nog nooit een lak opnieuw gekocht behalve Pink Boom van Maybelline. Dan moet ik er wel bij zeggen dat mijn vorige door de zon dik was geworden, maar als ik hem niet super mooi vond, zou ik geen nieuwe hebben gehaald.


Wie Vaseline spray & go ook in huis heeft, weet waarschijnlijk wel waarom ik dit zo'n goed product vind. Het lijkt misschien een onzin product maar het is echt super handig om even te sprayen en meteen je broek aan te kunnen trekken. Het trekt super snel in, maar dat betekend niet dat het niet hydrateert.


Het laatste product is Dove maximum protection deodorant. Zweet je best veel en gebruik je normaal gesproken altijd een spray flacon, probeer dan eens een crème of stick. Dove heeft echt geweldige deodoranten en ruikt super lekker. Ik denk dat dit mijn derde verpakking is.

Alle producten die voorbij zijn gekomen heb ik dus één of meerdere keren opnieuw gekocht en dat zegt echt wel iets. Ik vind ze allemaal echt het proberen waard en volgens mij is het duurste product rond de zeven euro. Allemaal heel budgetproof, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.