dinsdag 10 juni 2014

Sleepover juni 2014 - Alannah & Malou


Goeiemorgen :). Deze keer een iets anders artikel dan dat jullie gewend van mij zijn. Een tijdje geleden had ik jullie beloofd dat ik mijn blog wat persoonlijker zou maken en als ik dat beloof, dan moet ik dat ook doen natuurlijk. Nu ik dit schrijf typ, ben ik net terug van een sleep-over met mijn twee vriendinnetjes Malou en Alannah en daar wil ik ook wat persoonlijke foto's van delen.

Even van te voren, ik vind het eigenlijk heel gek om hier over te schrijven, omdat ik het best kan begrijpen dat je helemaal geen zin hebt in persoonlijke artikelen. Toch doe ik dit omdat er echt vraag naar was. Ik heb een tijdje geleden een enquête gehouden en daar kwam uit dat jullie heel blij waren met de reviews, maar wel wat meer persoonlijkere artikelen wilde zien. Well, here it is!


Ik heb van zondag op maandag met Malou en Alannah (spreek uit: A-len-na). Ik ken Alannah al sinds groep 1 en Malou sinds groep 2. Malou is in de tussen tijd verhuisd naar een andere provincie, maar we zien elkaar gelukkig nog steeds.

Ijsje gehaald - van links naar rechts: ik, Malou & Alannah



We hebben het gewoon echt heel gezellig gehad. Ik had de meidenavondjes met ons drieën toch echt wel gemist, maar we hebben het allemaal ingehaald door tot 04.15 uur te kletsen. en vooral heel veel te lachen.


Nog even  als laatste dingetje: ik heb wel eens verteld dat ik aankomende zomer voor de vierde keer met een vriendin en haar ouders mee ga op vakantie. Die vriendin is dus Alannah (zie bovenstaande foto), waarschijnlijk zien jullie later ook nog wel foto's verschijnen van onze vakantie. Dankjewel voor het lezen!

Foto's zijn gemaakt met een Iphone.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Die foto met dat bloemetje is heel mooi:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo'n persoonlijk artikel ook wel leuk hoor! het ziet er gezellig uit en vooral met dit weer is het leuk om met vriendinnen dingen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook leuk dat jij het leuk vindt dat ik het leuk vind :p xd

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.