donderdag 12 juni 2014

3 Herbal Essences shampoos


Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit wat voor shampoo ik gebruik. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel kieskeurig wat betreft conditioners en ik test ook heel veel verschillende uit, maar bij shampoo kom ik eigenlijk standaard bij Andrélon uit. Nou hoorde ik ontzettend veel goede verhalen over Herbal Essences en dus vond ik het wel eens tijd om die uit te proberen.


Eerlijk gezegd was Herbal Essences voor mij nog een vrij onbekend merk. Ik had het weleens zien liggen in de winkel maar het trok me nooit zo. Als ik daar op terug kijk snap ik dat eigenlijk niet zo goed, want hoe leuk zijn de de verpakkingen. Zeker als je zo naast elkaar ziet, ik hou van die kleuren.



De opening van de flessen vind ik heel prettig. Door de kleine opening kun je goed doseren en komt er zeker niet teveel uit.

Herbal Essences heeft volgens mij een stuk of tien varianten waarvan ik er drie meegenomen heb. De oranje variant voor volume, de blauwe voor hydratatie & glans en de rode, beschermende variant tegen gespleten haarpunten.



De eerste die ik behandel is Uplifting Volume en is voor fijn en normaal haar. Nou is mijn haar eerlijk gezegd totaal niet fijn maar bij shampoo hecht ik daar niet zo veel waarde aan. Conditioner moet je echt bij je haartype zoeken, maar bij shampoo neem ik het niet zo nauw.

De geur van Uplifting Volume is super zomers. Heel lekker fris met een duidelijke citrus geur. De substantie is het meest dun van de drie maar dat is vrij logisch omdat je haar omhoog moet. Zou Herbal Essences de shampoo dikker gemaakt hebben, dan zou je haar inzakken.



De tweede shampoo is mijn favoriet. Beautiful ends is een beschermende shampoo voor half lang tot lang haar. De geur vind ik echt geweldig, zoet en vrouwelijk maar zeker niet té meisjesachtig. Ik ben dol op frambozen dus dan zit het sowieso vrij snel goed.



 De laatste vind ik een typische shampoo voor na een stranddagje. Je haar is dan vaak aan de droge kant door het zoute zeewater en dus kan het wel wat hydratatie en glans gebruiken. De kleur van de shampoo is super leuk blauw en door de kokos ruikt het ook erg lekker.



Eigenlijk ben ik gewoon heel enthousiast over Herbal Essences. Ik merk op het gebied van werking niet heel veel verschil, maar de geuren zijn echt fantastisch. De geur blijft super lang in je haar hangen en dat vind ik echt heel prettig. Waar de geur van Andrélon na het wassen vrij snel weer verdwijnt, blijf Herbal Essences echt lang hangen. Super, super lekker en het staat heel vrolijk in je badkamer.

1 opmerking:

  1. Ik ben ook dol op Herbal Essences. De blauwe is mijn favoriet! Ruikt zo lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.