zaterdag 14 juni 2014

The Nom Nom Nom Tag

Bron

Ik ben helemaal dol op tags, dus toen ik me besefte dat het al best een tijdje geleden was dat ik een tag deed ben ik onmiddellijk gaan zoeken. Ik ben ook gek op eten dus toen ik 'The Nom Nom Nom Tag' (hoe schattig!) vond, ben ik hem meteen voor jullie (en een beetje voor mezelf haha) gaan invullen.


Wat vind jij lekker wat verder iedereen vies vindt en andersom?
Eehm, iets wat ik heel lekker vind is afther eight ijs, maar jammer genoeg kom je dat bijna nooit tegen en ook bijna niemand vind het lekker. Ik ben dol op mint met chocolade smaak.

Bron

Daarnaast is bijna iedereen helemaal weg van sushi, maar ik vind dat gewoon niet zo lekker eigenlijk haha. En oh ja, ik hou ook niet zo van pizza. (Al eet ik wel gewoon sushi en pizza hoor). Verder lust ik eigenlijk bijna alles geloof ik, afgezien van paté dat vind ik echt niet te eten.

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?
Hele makkelijke vraag. Ik kook niet heel vaak, maar als ik kook maak ik vaak pasta pesto met gerookte kip. Het kan binnen 10 minuten klaar zijn (de tijd dat de pasta moet koken) en is super lekker.

Bron

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Dat vind ik dan weer een moeilijke vraag. De friettent? Nee haha, ik heb eigenlijk geen favoriete restaurant.

Als er een broodje naar je vernoemd moet worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het eten?
Als ik een in een eettentje een broodje ga bestellen en er staat er een met gerookte zalm en/of mozzarella op de kaart, dan ga ik bijna standaard voor dat broodje. Misschien wel een beetje saai en afgezaagd, maar het is echt zo :).

Bron

Deel een handige kooktip
Eh kooktip, ik ben geen chefkok natuurlijk. De enige tip die ik kan geven is: kook met kokosvet in plaats van olijfolie. Als je olijfolie namelijk verhit, dan blijk het (door de oxidatie) minder gezond te zijn dan gedacht. Kijk hier maar eens: de vele voordelen van kokosolie.

Wat staat er nog op je food backing bucket list?
Door Foodgloss ben ik steeds meer zelf gaan koken en ik wil nog steeds super graag haar stroopwafel cupcakes gaan maken, die lijken me echt super lekker.

Bron


Zelf koken / eten bestellen / buiten de deur eten?
Bestellen! Sindskort bestellen we weleens pizza rucola geitenkaas (de enige pizza die ik echt lekker vind) en dat vind ik zo heerlijk. Gewoon lekker op de bank neerploffen met een super lekkere pizza. Al vind ik echt vers zelf gemaakt eten ook heel erg lekker en buiten de deur eten is ook niet verkeerd. Eigenlijk kan ik dus niet zo heel goed kiezen, oeps.

Bron

Ben je ergens allergisch voor?
Nope, niet dat ik weet.

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?
Ijs, heel veel ijs! Met dit weer heb ik echt ijs 'nodig' en kan ik er niet van afblijven. Waterijs heeft niet mijn voorkeur, maar schepijs vind ik echt geweldig!

Bron

Wat is je favoriete toetje?
Dit is nog niet zo'n gemakkelijke vraag. Ik ben helemaal weg van toetjes en lust wat dat betreft eigenlijk alles. Ik denk dat ik dat toch weer terug kom op Italiaans schepijs, als ik dat als toetje mag beschouwen haha.

En dat was The Nom Nom Nom tag alweer. Een keertje iets anders dan een beauty artikel, maar dat vond ik voor de afwisseling ook weleens leuk. Bedankt voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Krijg er honger van haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke tag, ik zag hem al bij Kittehscupcakes:) Ik ben ook een van die mensen die After Eight ijs heel lekker vindt;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.