vrijdag 6 juni 2014

Summer holiday wishlist


Nog een paar weekjes en ik heb officieel zomervakantie. Er zijn dan altijd een aantal standaard dingetjes die ik graag wil hebben zoals bikini's en waterproof mascara. Natuurlijk kon ik het niet laten om er meerdere dingen aan toe te voegen.


1. House Of Lou Mirror Sunnies €5,95 - Zonnebrillen met spiegelglazen zijn natuurlijk super in en daarnaast kun je ook nog eens stiekem mensen gluren haha. Ik heb al verschillende gezien, maar dit is zeker een van de goedkoopste die ik ben tegengekomen. 

2. The Body Shop Mango Body Sorbet €11,00 - Ik ben dol op de bodybutters van TBS, maar nu de nieuwe body sorbets uit zijn, ben ik daar ook wel heel benieuwd naar. TBS belooft perfecte hydratatie zonder een plakkerig gevoel en daar ben ik super benieuwd naar. De prijs houdt me wel een beetje tegen, maar ik ik heb het er wel voor over denk ik.

3. Revlon Lip Butter Colorbust 090 Sweet Tart €10,19 - In de zomer houd ik vaak wel van een fel kleurtje op mijn lippen, maar doordat ik veel velletjes op mijn lippen heb ga ik niet voor een matte lipstick. Voor verzorging en een mooie kleur moet je dan toch echt bij Revlon zijn.

4. Zwarte ballerina's - Ik heb eindelijk een paar leuke jurkjes gescoord, maar de vraag is dan wat voor schoenen je erbij moet dragen. Slippertje kunnen natuurlijk, maar voor naar school vind ik dat niet ideaal. Ik ben dus nog opzoek naar een goedkoop paar ballerina's. Misschien dat ik ze bij de Primark kan kopen.

5. Primark Laser Cut Frill Bandeau: top €7,00 & broekje €5,00 - Hier kan ik heel kort over zijn, prachtige kleur en geweldig model.

6. Waterproof mascara - Als ik op vakantie ga, draag ik niet veel make-up maar een goede waterproof mascara vind ik dan wel heel handig. 

1 opmerking:

  1. Bij Primark hebben ze ook zulk soort brillen voor een paar euro volgens mij

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.