zaterdag 9 augustus 2014

Primark Macaroon Lipgloss


Ik denk dat we bijna allemaal wel kunnen beamen dat we van lipgloss én van macarons houden. Primark heeft hier ontzettend goed op ingespeeld, want toen ik in Parijs was kwam ik ze tegen. Ik twijfelde geen moment en nam twee verschillende kleuren mee om te reviewen.



De macaroons komen in schattige vierkante doosjes. Ik vind het motiefje erg leuk, ik ben dol op mintgroen en de bloemetje geven het iets schattigs.


Ik kreeg wat vragen bij mijn shoplog van Parijs over hoe je dit product dan gebruikt. Op bovenstaande foto is het goed te zien, er zit een klepje in de onderkant. Eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit lipgloss in een potje gezien. Eigenlijk heeft dit ook niet mijn voorkeur, ik heb liever lipgloss in een langwerpige verpakking. Toch vond ik dat dit er zo cute uitzag, dat ik ze lekker meegenomen heb.


Het klepje gaat vrij soepel open en sluit ook weer goed. De kleuren hebben geen namen, dus we houden het op lichtroze en knalroze. Het product in de knalroze verpakking is ook knalroze en het product in de lichtroze is doorzichtig met een klein glittertje.


De geur van beide kleuren vind ik lekker. Eigenlijk zijn ze zo goed als het zelfde. Niet heel aanwezig, maar wel zoetig met een vleugje vanille.



En dan iets belangrijks, de swatches! Vol enthousiasme begon ik met swatchen, maar ik moet zeggen er komt geen kleur van af. De lichtroze variant is totaal niet te zien, zelfs de glittertjes vallen weg en bij de knalroze is een hele transparante roze waas te zien. In ieder geval niet vast te leggen op een foto.



Ik heb dus gemengde gevoelens bij de product. Het product zelf vind ik eigenlijk drie keer niks, maar de verpakking vind ik zo ontzettend leuk dat ik geen spijt heb, van dat ik ze gekocht heb. Ze staan super cute op mijn make-up tafel en als cadeau is het ook super leuk.

Primark Macaroon Lipgloss heb ik gekocht bij Primark Parijs voor €1,50 per stuk.

3 opmerkingen:

  1. De verpakking is echt schattig, maar het product zelf lijkt me niets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je een review gemaakt hebt, aangezien ik erg benieuwd was hoe je ze moest gebruiken! :-)
    Jammer dat er geen kleur vanaf komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.