donderdag 7 augustus 2014

Verslag zomervakantie Frankrijk '14


Daar is die dan, de blogspot met mijn vakantie verslag. Ik denk serieus dat dit mijn leukste vakantie tot nu toe is. Wat heb ik het leuk gehad, echt helemaal super. Helaas laat ik geen foto's van de groep zien, want dan zou ik aan iedereen toestemming moeten vragen. Kijk mee voor een hele hoop foto's.



De vakantie naar Frankrijk begon dinsdag 15 juli 2014. Ik neem altijd een heleboel boeken mee op vakantie en las als eerste Happy Life van Mascha. Ik ben heel blij met dit boek, want het leest heel makkelijk weg. Ik had het binnen no-time uit.


De overnachting in ons hotel was in Chartres. Een heel leuk, gezellig stadje met een gezellige sfeer.

Cathédrale Notre-Dame de Chartres

Rechts is onze tent, de grootste natuurlijk haha

Woensdag middag kwamen we aan op onze camping in de Dordogne. We stonden op een speciaal jongerenveld aan de overkant van de camping.

Zwembad op de camping


Over het algemeen hebben we heel mooi weer gehad, maar toen het 's-nachts hard regende overstroomde onze voortent, oeps.

Bij het kasteel van Castelnaud



Ook zijn we een middagje naar Domme geweest. Daar hebben we echt geweldig lekker ijs gegeten met prachtig uitzicht.

Apenheul in Frankrijk

Super lekker ijs in Domme

In Domme

Uitzicht in Domme



Chateau De Milandes van Josephine Baker

Tuin bij Chateau De Milandes
Prachtig kasteel van Josephine Baker. Helaas mochten we binnen geen foto's maken, maar er waren prachtige kamers met geweldige badkamers.

Make-up loze selfie

Ik draag eigenlijk altijd make-up, maar op vakantie heb ik gewoon lekker helemaal niks gedragen. Nu ik thuis ben, ben ik alweer terug bij af, maar dat komt ook omdat ik het gewoon heel leuk vind.


Croc Monsieur bij Chateau De Milandes

Na twee weken op de camping gingen we weer naar huis. We hebben overnacht in Parijs.

Hotel kamer van Alannah en mij in Parijs

Sacre Coeur

Italiaans eten

Eifeltoren

Random foto - we waren tot 6 uur 's-ochtends opgebleven en toen ben ik buiten op een stoel in slaap gevallen met twee anderen . Na twee uur -  om 8 uur 's-ochtends - werden we weer wakker.

En dat was mijn vakantie. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien en een fijne dag verder! x

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.